2 תשובות
להסתכל לקהל ולחייך בביטחון
כן להסתכל לקהל, חשוב שיראו שאתה מדבר אליהם ושהם לוקחים חלק במופע אחר זה סתם משעמם את הקהל, כמו תכנית טלוויזיה

כל זה בתנאי שאתה מנחה או משהו דומה וצריך לבצע אינטרקציה עם הרגליים, אם אתה שחקן תאטרון אז באמת צריך להתנהג כאילו הקהל לא שם ולא להתייחס אליו