2 תשובות
סה או ר שבעיניו את יפה והם לא חשבו כמוהו.
מה שחשוב זההאם בעיני עצמך את יפה.
כי זה המדד היחיד שאמור לקבוע
מה שחשוב זההאם בעיני עצמך את יפה.
כי זה המדד היחיד שאמור לקבוע
כנראה זה אומר שאת נראת טוב אבל את טעם די ספציפי
כאילו אני גם נראה סבבה, לא יודע באמת עד כמה כי קשה לשפוט את עצמך.
אבל אני בלונדיני, עם גוף של שחיין... אז אני גם טעם מאוד ספציפי
כאילו אני גם נראה סבבה, לא יודע באמת עד כמה כי קשה לשפוט את עצמך.
אבל אני בלונדיני, עם גוף של שחיין... אז אני גם טעם מאוד ספציפי
באותו הנושא: