9 תשובות
ג'וליס מטורף
האוכל בג'וליס וואו
כן ממש טןב
מבחינת שאטלים הייתי בטירונות אז היה לנו
גם בסדיר יש
לא אהבתי את ג'וליס
בסיס חצרים לדעתי, מבחינת קרבה של המגורים לשקמ, חדר אוכל והכל קרוב אחד לשני
שואל השאלה:
בסיס סגור
אנונימית
בטח קריה או תלהש
מבחינת אוכל זה תמיד חיל האוויר יותר טוב