30 תשובות
שואל השאלה:
אתה רציני ש על בסיס יומי?
אנונימי
ברור מגיע לו מטומטם
שואל השאלה:
למה מגיע לו ? בן / בת כמה ?
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה הוא ?
אנונימי
עשר נראהלי. מה אתה שוקיסט לא הבנתי.
שואל השאלה:
לא םשוט מוזר למה לתת םליק לשם ו למה אחים גדולים אוהבים לתת לשם פליק גם אני קיבלתי מאחי הגדול כמה פעמים
אנונימי
חחח כנראה הגיע לך
שואל השאלה:
עדיין זה מוזר לתת לשם..למה בכלל לתת לשם?
אנונימי
כי זה כןאב שם
שואל השאלה:
איך יודע ששם זה כואב?
אנונימי
שואל השאלה:
גם בלחי כואב גם בגב כואב
אנונימי
כי הוא מתבכיין אחרי שאני מפליק לו שם
שואל השאלה:
מה הכוונה מתבכיין?
אנונימי
שואל השאלה:
למי הוא מתבכיין ?
אנונימי
שואל השאלה:
וכן את האמת זה כואב שם אם נותנים יותר מפליק 1 אחי נתן לי איזה 2
אנונימי
מזעזע בעיניי מטריד רצח
באף גיל לא צריך לעשות את זה זה נראה כל כך רע
אנונימית
^בין אחים זה לגמרי סבבה
^ לדעתי ממש ממש לא
לא אחים לא הורים ולא בשום גיל
אנונימית
^תגידי במקרה קוראים לך ליאת יאת מורה ללשון בת שישים?
^ לדעתי זה מטריד מה אתה רוצה? לא הייתי רוצה שאף אחד ייגע לי בתחת בטח לא בתור עונש
אתה מחפש כאילו הצדקה לעשות את זה ואני הורסת לך?
אנונימית
^אמרת שזה לא מתאים בכל גיל אבל בגילאים צעירים זה לא מטריד
^ אבל לדעתי כן על מה אתם מתווכחים איתי
לדעתי זה מטריד
מן הסתם שאם זה תינוק עם 0 מודעות זה לא יטריד אותו אבל לי אישית זה צורם לראות את זה מהצד ואני גם חושבת שזה חינוך גרוע לילדים שרואים את זה וכבר כן מודעים
אנונימית
על בסיס יומי
^לדעתך זה לא מטריד את טועה
שואל השאלה:
אני מסכים איתה ...זה ליפעמים מטריד ....רשמתה שזה כואב שם ...בלחי גם כואב על הגב גם כואב ביד גם כואב( אז למה דווקא לשם ?)
אנונימי
שואל השאלה:
אם לך יתנו שם ?כניראה לא קיבלתה מאחים גדולים או אבא/אמא אבל עם הייתה מקבל בטח הייתה חושב אחרת נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם לא עונים?
אנונימי
שואל השאלה:
יש עוד כאלה שנתתנו /קיבלו ? ו חיפושית שעניתה לי ....לא עניתה לשאלה ששאלתי
אנונימי