6 תשובות
אם זה לא מפריע לך או כואב או משהו כזה אז תלכי אין מה להפסיד , אם כואב לך א משהו אז את פשוט תגידי שאת לא יכולה להגיע מחר ושתמצא משהו אחר
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת זה מדבק
למה אף אחד לא מבין אוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה לכתוב את זה בצורה מכבדת בגלל זה ביקשתי עזרה
אנונימית
אני מבינה את המצב, אבל אם זו באמת דלקת מדבקת, אני לא רוצה לסכן אף אחד במקום העבודה. אני יכולה לבדוק עם רופא ולוודא, אבל אם זה מדבק, אני לא חושבת שזה יהיה אחראי מצדי להגיע.
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית
בבקשה (: