16 תשובות
שואל השאלה:
לא אני באותו גובה אבל האמת אני יחסית גבוהה זה קשור? אני מטר 70 ובת 15
לא אני באותו גובה אבל האמת אני יחסית גבוהה זה קשור? אני מטר 70 ובת 15
אנונימית
מבנה גוף
אז זה מבנה הגוף שלך
אם העלייה נעשתה בפרק זמן קצר הגיוני שרוב המשקל הוא נוזלים ולא שומן ולכן זה נראה הרבה פחות ממה שזה
ואם את גבוהה גם פיזור השומן בגוף שלך הוא מאוזן יותר
ואם את גבוהה גם פיזור השומן בגוף שלך הוא מאוזן יותר
שואל השאלה:
זה בערך נהייה בחודש האחרון כן
אבל בכל יום אני טוחנת 6000+ קלוריות והרוב בא מסוכרים אז זה הגיוני
זה בערך נהייה בחודש האחרון כן
אבל בכל יום אני טוחנת 6000+ קלוריות והרוב בא מסוכרים אז זה הגיוני
אנונימית
כנראה שכן רואים ורת פשוט לא שמה לב על עצמך.
אין מצב זה 15 קילו 4יך שלא תהפכי 4ת זה רואים את זה
אולי השומן התפרס בגוף
גבהת אולי?
שואל השאלה:
מומי האפרוח אני יותר מודעת לעצמי ממה שאחרים מודעים
אני פשוט לא מבינה איך מ60 עליתי ל75 ולא רואים הבדל משמעותי בניהם
איזה גובה את שיש כלכך הבדל ב4 קילו אצלך?
מומי האפרוח אני יותר מודעת לעצמי ממה שאחרים מודעים
אני פשוט לא מבינה איך מ60 עליתי ל75 ולא רואים הבדל משמעותי בניהם
איזה גובה את שיש כלכך הבדל ב4 קילו אצלך?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי הפרעת גוף דיסמורפית.
אין שום סיבה שלא אשים לב
יש לי הפרעת גוף דיסמורפית.
אין שום סיבה שלא אשים לב
אנונימית
גבהת מאוד אולי?
יכול להיות שזה בגלל מבנה גוף, אולי זה התפזר טיפה שונה
את מרגישה בסדר? כמה זמן את כבר מתמודדת עם התקפים כאלה?
את מרגישה בסדר? כמה זמן את כבר מתמודדת עם התקפים כאלה?
אז יש שתי אופציות
או שהשינוי היה הדרגתי( כלומר לא קמת בבוקר עם פלוס 15 קילו) ולכן את פשוט התרגלת והשינוי לא נראה לך משמעותי
או שלא סאמת עלית 15 קילו
או שהשינוי היה הדרגתי( כלומר לא קמת בבוקר עם פלוס 15 קילו) ולכן את פשוט התרגלת והשינוי לא נראה לך משמעותי
או שלא סאמת עלית 15 קילו
^בול אבל איך שהיא לא תהפוך את זה זה 15 קילו
אני ירדתי 4 ושמים לב
אני ירדתי 4 ושמים לב
אולי יותר הלך לחזה/רגליים/ישבן מאשר לבטן?
אנונימי