7 תשובות
לא יודעת אם טיולים עם הכלב נחשב לצאת אבל אם לא אז כנראה כמה חודשים טובים
בקורונה שבועות על גבי שבועות
הייתי אומרת סך הכל חודש חודשיים
נראלי בזמן הקורונה
לא יצאתי איזה חודשיים מהבית
שנה ומשהו בקורונה

ובתחילת המלחמה לא יצאתי חודשיים מהבית
שואל השאלה:
^אמאלה מצטערת אהובה
כמעט שנה
אחרי האונס שעברתי
פחדתי לצאת מהבית
כי הוא ידע איפה גרה ואיים עלי בהריגה עם אקדח