13 תשובות
לא
אנונימי
לא מבחינתי
אבל לדעתי יש בנות שכן יחשבו ככה
אבל לדעתי יש בנות שכן יחשבו ככה
לדעתי לא
לא
לא
שואל השאלה:
אם כך עצוב שזה הכל מולד ואין מה לעשות
אם כך עצוב שזה הכל מולד ואין מה לעשות
אנונימי
זה תלוי באופי של הבנאדם ואם הוא מטופח
תלוי איך הפנים הלא וואו נראות
שואל השאלה:
אתה עוד תגבה
אתה עוד תגבה
אנונימי
16
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה אתה
בן כמה אתה
אנונימי
לא יודע
אבל תתנחם בזה שאתה גבוה ושרירי, אני הייתי מת להיות גבוה, לצערי נדפקתי עם גנטיקה מסריחה ואני אפילו לא 1.60
אבל תתנחם בזה שאתה גבוה ושרירי, אני הייתי מת להיות גבוה, לצערי נדפקתי עם גנטיקה מסריחה ואני אפילו לא 1.60
אנונימי
כן
אנונימית
באותו הנושא: