13 תשובות
לא
אנונימי
לא מבחינתי
אבל לדעתי יש בנות שכן יחשבו ככה
לדעתי לא
לא
שואל השאלה:
אם כך עצוב שזה הכל מולד ואין מה לעשות
אנונימי
זה תלוי באופי של הבנאדם ואם הוא מטופח
תלוי איך הפנים הלא וואו נראות
שואל השאלה:
אתה עוד תגבה
אנונימי
16
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה אתה
אנונימי
לא יודע
אבל תתנחם בזה שאתה גבוה ושרירי, אני הייתי מת להיות גבוה, לצערי נדפקתי עם גנטיקה מסריחה ואני אפילו לא 1.60
אנונימי
כן
אנונימית