3 תשובות
כן
צריך לשים בגד, עדיף חולצה אבל גם גופיה אפשרי.
בתחנה שלי אסור, מותר רק חולצה עם שרוולים
תבדקי מול אחראי מתנדבים לפני
תבדקי מול אחראי מתנדבים לפני
באותו הנושא: