10 תשובות
לבנים
לא ללבנים ולא לחומים.
כמו אסיאתים, בלי שיוך מסוים
כמו אסיאתים, בלי שיוך מסוים
בגלל שרובם עלו מאירופה הדעה הרווחת היא שהחברה הישראלית הם אירופאים
תלוי אם הם רואים טוב
לבנים
לדעתי שזופים
לבנים
יש יהודים לבנים ויש יהודים שחורים ויש יהודים חומים אנחנו על כל המפה זה תלוי
זה נורא תלוי.
יהודים ממדינות אירופה(מה שנקרא "אשכנזים") יחשבו ל-"לבנים", אבל יהודים מארצות ערב(מה שנקרא "מזרחים") וממדינות אפריקה(כמו יהדות אתיופיה) יחשבו ל-"שחורים"
יהודים ממדינות אירופה(מה שנקרא "אשכנזים") יחשבו ל-"לבנים", אבל יהודים מארצות ערב(מה שנקרא "מזרחים") וממדינות אפריקה(כמו יהדות אתיופיה) יחשבו ל-"שחורים"
תלוי מה הצבע עור.. יש לך יהודים מאוד בהירים שנחשבים לבנים, ויש לך את העדה האתיופית למשל שנחשבים שחורים :)
לגבי מי ששזוף אני חושבת שזה נקרא mix
לגבי מי ששזוף אני חושבת שזה נקרא mix
באותו הנושא: