11 תשובות
שלילה
זה קנסון הכל טוב
קנס קטנטון.
זה לא שלילה אל סתם תזמין במוח אם אתה לא מבין אל תכתוב
קנס של 250
250 שקל קנס
וואלה באמא שלי שבחיים לא ראיתי מפגרים כאלה אם הוא לא נהג חדש הוא לא יקבל קנס של 250 שקל כי הוא לא צריך לשים את זה בכלל וואי תפסיקו סתם לכתוב אם אתם לא מבינים
קנס של 250 נראה לי
שמע אתה אוטיסט בכוח אה אם הוא לא היה נהג חדש אז הוא לא צריך לשים את השלט באמא שלי אני לא יודע אם מה אני מתמודד פה