11 תשובות
תנסי לסגור פשוט את החלון
תשימי לך אטמי אוזניים או משהו
תשימי לך אטמי אוזניים או משהו
אנונימית
גם אצלי
תתקשרי למשטרה אסור להרעיש אחרי 11
תתקשרי למשטרה אסור להרעיש אחרי 11
שואל השאלה:
מאיפה אני אפליץ אטמי אוזניים והחלום שלי סגור
מאיפה אני אפליץ אטמי אוזניים והחלום שלי סגור
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה רע מידי להזמין משטרה
אני מרגישה רע מידי להזמין משטרה
אנונימית
יש מישהו בבית איתך שיכול להתקשר? זה לא ממש להזמין ולא בהכרח מישהו יבוא אבל מדי פעם שולחים מישהו להגיד להם לסתום
שואל השאלה:
אני לבד בבית אבל אני מרגישה כמו מכשפה להזמין משטרה למה הם לא קולטים ש12 בלילה):
אני לבד בבית אבל אני מרגישה כמו מכשפה להזמין משטרה למה הם לא קולטים ש12 בלילה):
אנונימית
לא אומרים, פשוט מתקשרים למשטרה וזהו
ולכאלו שאומרים פשוט לשים אטמי אוזניים- השכנים הם הבעיה ואם לא יגידו להם משהו על זה הם לא יפסיקו ועוד שבוע הם עוד פעם יעשו קריוקי, צריך ללמד אותם
ולכאלו שאומרים פשוט לשים אטמי אוזניים- השכנים הם הבעיה ואם לא יגידו להם משהו על זה הם לא יפסיקו ועוד שבוע הם עוד פעם יעשו קריוקי, צריך ללמד אותם
לגבי משטרה לא נראה לי שזה יעזור כי אם אני לא טועה יש שני ימים בשנה שמותר להרעיש אפילו אחרי 23:00 והם פורים ול"ג בעומר..
^^הם כנראה עושים בגלל שפורים אם זה היה פעם בשבוע היא הייתה כבר מתקשרת למשטרה
שואל השאלה:
טוב צודקת אני אתקשר
טוב צודקת אני אתקשר
אנונימית
שואל השאלה:
נכון ואני מפרגנת בכיף כי פורים וזה אבל באמת שזה לא נורמלי וזה לא שהם ממש לידי הם רחוקים ממניי ועדיין שומעים ממש חזק
נכון ואני מפרגנת בכיף כי פורים וזה אבל באמת שזה לא נורמלי וזה לא שהם ממש לידי הם רחוקים ממניי ועדיין שומעים ממש חזק
אנונימית
באותו הנושא: