7 תשובות
כן אני
תקניי זה משחק כיףף
שיחקתי בו בעצמי זה אחלה משחק אבל יותר מתאים ל2 אנשים
אניי תקניי זה משחק ממש כיףף
תתחדשי מזל טוב
^תתחדשיי
שואל השאלה:
מעדכנת שקניתי וזה כיףף
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית