7 תשובות
כן אני
תקניי זה משחק כיףף
תקניי זה משחק כיףף
שיחקתי בו בעצמי זה אחלה משחק אבל יותר מתאים ל2 אנשים
אניי תקניי זה משחק ממש כיףף
תתחדשי מזל טוב
^תתחדשיי
שואל השאלה:
מעדכנת שקניתי וזה כיףף
מעדכנת שקניתי וזה כיףף
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
באותו הנושא: