14 תשובות
שואל השאלה:
זה פשוט שאני היחידה שאוהבת אותו והוא לא יכול לברוח ממני במציאות
באינטרנט אני חסרת אונים
גם אני entp תן כיף
אנונימית
נכון אבל אם את סומכת עליו שהוא ילך ברחוב ולא יבגוד בך תאמיני לי שאת יכולה לסמוך עליו בולוראנט
היידהה סוף סוף מישהו שיכול להבין אותי
ואם משהו קורה, אל תקחי את זה קשה.
זה הפסד של הגבר אם הוא זורק מערכת יחסים בשביל מישהי באינטרנט שבחודש הראשון תגרום לו לחשוב שאכפת לה ממנו ואז פשוט תנצל אותו ותחסום
שיהנה
אנונימית
שואל השאלה:
^תקשיבי מה את אומרת אני ואת נקים צבא לחיסול כל הegirls המסריחות בואלורנט ונציל את כל הבנות שמרגישות כמונו מאימת הואלורנט
לא אכפת לי שאת אנונימית קבלי פרח
אנונימית
אמאלה אחותי ריל זה כזה מפחיד
אנונימית
שואל השאלה:
יש שם מלא בנות שאי אפשר להתחמק מהן
אנונימית
תלוי אם הוא משחק ספייק ראש ברנקים נמוכים אז יש מצב אבל ברנקים שהם לא ליטרלי איירון וברונז לא יצא לי לראות טרולרים
או שתורידי גם ולורנט ותשחקי איתו גם אופציה ואני בטוח שהוא ממש יאהב את זה
לא, אפשר לדעת מה גרם לך לחשוב ככה?
תגידו לו שתעשי לו פוקט סייג'
מבינה אותך ומניסיון הם תמיד ימצאו egirls שמשחקות את עצמן חמודות בשביל צומי באינטרנט
ההבדל הוא בגבר, אם הוא יזרום עם זה או לא
קשה כשצבא שלם של פיקמי מנסות להתחיל עם גברים עם בנות זוג


דוגמה לא מעניינת:
הוא דיבר עם איזה מישהי ממדינה אחרת והם היו משחקים ומדברים על החיים כל הזמן, היא אמרה שהיא דיכאונית ואפילו אני הצעתי לעזור לה למרות שאני לא מכירה אותה
והם תקעו לי סכין בגב ושלחו תמונות אחד של השני, הוא רצה ללכת לשחק איתה ואמרתי לו שאני לא מרגישה בנוח עם זה והיא אמרה
"אוקיי אני אשחק לבד ביכ ביכ :<"
ואז כשהסכמתי לו גילינו שהיא שיחקה עם עוד 3 גברים חח
אנונימית
אם יש לך אימון אין לך מה לדאוג ולדבר עם מישהי במשחק זה לא בגידה לפלרטט זה כן.
שואל השאלה:
^שיחקנו פעם אחת אבל אני גרועה אז החלטנו שאני פשוט אצפה בו משחק
אנונימית