התחברות הרשמה

יש פה סמבציות שעכשיו סיימו את הקורס כאילו ממש היום?

13 במרץ 2025, 01:07
קורסיםצה"ל    
5 תשובות
שואל השאלה:
שקרנים!
אנונימית
דיי לנה דל ריי
מי עדן
שואל השאלה:
סתם רציתי לדעת מי הייתה המפקדת שלכם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הן לא פה
אנונימית
זה לא תפקיד לטומבויז
מי עדן
באותו הנושא:
אנשים שעכשיו בתיכון/ סיימו כבר תיכון
יש פה מישהו שעושה קורס 60 או סיים לא מזמן ?
אם אני בת 19 בצבא ואצא עם מישהו בן 18 שעכשיו סיים יב זה תקין?
י"בניקים שעכשיו סיימו
אנשים שעכשיו בכיתה יא או סיימו כבר, כנסו
יש פה סמבציות או כאלה שמכירים מקרוב סמבציות?
כיתות י' (שעכשיו סיימו י' יעני)
כאלה שעושים או סיימו את הקורס 60 של מדא כנסו
איזה כיתה סיימו 2006 בשנת 2015 אלה שעכשיו סיימו יב?
כמה זה נורא שהעיפו אותי בתחילת הקורס של סמבציות חיר?
מה אתם מרגישים לגבי זה שעכשיו המחזור האחרון של ילידי שנות התשעים סיים יב בתיכונים?