29 תשובות
זה מצחיק דיי להיות יאבשים
אבל אנחנו לא באמריקה
זה בהומור
יש תחפושות מסוימות בלבד שכל הקטע שלהן זה שהן שחורות כי זה לקוח מאיזשהי סדרה או סרט.. זה לא חלילה בקטע גזעני ולא כדיי לעשות בלקפייס בכוונה
שואל השאלה:
אבל עם זה היה מגיע לאנשים בחול זה לא היה מצחיק אותם
אבל עם זה היה מגיע לאנשים בחול זה לא היה מצחיק אותם
אנונימית
תלוי בתחפושת ואיך שזה נעשה
אם זה לא מבזה ולא נעשה על ידי גזענים זה סבבי בבי
אם זה לא מבזה ולא נעשה על ידי גזענים זה סבבי בבי
^^לאנשים בחול יש היסטוריה הרבה יותר רגישה עם הנושא הזה
שואל השאלה:
אני יודעת שזה בהומור פשוט ראיתי אנשים שיוצאים על ישראלים שעשו את זה.. ואם זה היה מגיע לפוריו עולמי כולם היו כועסים
אני יודעת שזה בהומור פשוט ראיתי אנשים שיוצאים על ישראלים שעשו את זה.. ואם זה היה מגיע לפוריו עולמי כולם היו כועסים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הסרטונים מגיעים לפוריו עולמי
אבל הסרטונים מגיעים לפוריו עולמי
אנונימית
שיגיעו
שואל השאלה:
אתה רוצה שכל העולם יחשוב שאנחנו גזענים?
אתה רוצה שכל העולם יחשוב שאנחנו גזענים?
אנונימית
העולם צריך להבין שבתרבויות שונות יש מוסכמות שונות
האם אני אוהבת לראות את זה? לא, כי אני יודעת שהרבה אנשים עושים את זה בביזוי
אבל אלו שלא, אני בסדר עם זה. לא מתה על זה אבל לא מציק לי
האם אני אוהבת לראות את זה? לא, כי אני יודעת שהרבה אנשים עושים את זה בביזוי
אבל אלו שלא, אני בסדר עם זה. לא מתה על זה אבל לא מציק לי
ילד בן חמש שמתלהב מכדורגלן בצבע שחור, זה הכל. הוא לא עשה את זה בכוונה והיחידים שבוכים מזה הם אלו שכנראה זה פוגע בהם ללא סיבה
אנונימי
כי זה פורים
כמו שאנשים מתחפשים ליוונים, לערבים, לחרדים, לכל דבר
שחורים גם נכנס בקטגוריה הזאת
כמו שאנשים מתחפשים ליוונים, לערבים, לחרדים, לכל דבר
שחורים גם נכנס בקטגוריה הזאת
שואל השאלה:
אני לא מדברת על הילד של בר כהן אני מדברת בכללי
אני לא מדברת על הילד של בר כהן אני מדברת בכללי
אנונימית
זה גזעני בטירוף
^^למה שתתחפש למוצא אתני מסוים
עצם זה שאתה מתחפש אליהם זה כבר גזעני
^^למה שתתחפש למוצא אתני מסוים
עצם זה שאתה מתחפש אליהם זה כבר גזעני
בסופו של דבר זה חג שידוע כי מישהו התחפש למישהו שונה ממנו. לא יודע בשבילי כל עוד הם לא לבושים כמו הטריפל ק זה לא אמור לעשות כזה רעש
אנונימי
^^אני לא מתחפש אבל אמרתי למה - זה פורים
אנשים יכולים להתחפש לכל דבר, להיות מי שהם לא
זה כמו שמישהו יתחפש למישהו גיי
אתה תחשיב את זה הומופובי? לא רואה למה כן
זה באווירה טובה
אנשים יכולים להתחפש לכל דבר, להיות מי שהם לא
זה כמו שמישהו יתחפש למישהו גיי
אתה תחשיב את זה הומופובי? לא רואה למה כן
זה באווירה טובה
שואל השאלה:
אבל זה ממש גזעני.. אנשים שנגד ישראל מעלים סרטונים של ישראלים שצבעו את עצמם בחום ואנשים לא הפסיקו לצאת עלינו בתגובות
אבל זה ממש גזעני.. אנשים שנגד ישראל מעלים סרטונים של ישראלים שצבעו את עצמם בחום ואנשים לא הפסיקו לצאת עלינו בתגובות
אנונימית
כן זה הומופובי
אם אתה תשים על עצמך שמלה ולק ותגיד "יאחתי תרימי" ותגיד "התחפשתי להומו" אני אגיש שזה הומופוביה בטירוף. איך אפשר להתחפש להומו? ממתי זה מראה? אתה כאילו לא מבין שהטענה שלך משמשת נגדך
"זה באווירה טובה" לא הבנתי אז אם מישהו יקלל אותך אבל זה יהיה באווירה טובה זה סבבה בעיניך? אני יכול לאחל לך מחלות סרטן לאחל שאימא שלך תעבוד בזנות ושתפגוש סודנים בצומת והם יבצעו בך את זממם, אבל אם זה נאמר עם חיוך פתאום זה בסדר? כל מה שאני צריך לעשות כדי להתחמק מעונש ולקחת אחריות על המעשים הפוגעניים שלי זה לחייך?
"אווירה טובה" אויש נו באמת
סתם דרך צינית להיות גזענים
הומור נועד להיות מצחיק. אבל מה זה הפאנץ הדפוק הזה? הומור לא נועד כדי שתוכל להיות גזעני ולהתחמק מעונש
אם אתה תשים על עצמך שמלה ולק ותגיד "יאחתי תרימי" ותגיד "התחפשתי להומו" אני אגיש שזה הומופוביה בטירוף. איך אפשר להתחפש להומו? ממתי זה מראה? אתה כאילו לא מבין שהטענה שלך משמשת נגדך
"זה באווירה טובה" לא הבנתי אז אם מישהו יקלל אותך אבל זה יהיה באווירה טובה זה סבבה בעיניך? אני יכול לאחל לך מחלות סרטן לאחל שאימא שלך תעבוד בזנות ושתפגוש סודנים בצומת והם יבצעו בך את זממם, אבל אם זה נאמר עם חיוך פתאום זה בסדר? כל מה שאני צריך לעשות כדי להתחמק מעונש ולקחת אחריות על המעשים הפוגעניים שלי זה לחייך?
"אווירה טובה" אויש נו באמת
סתם דרך צינית להיות גזענים
הומור נועד להיות מצחיק. אבל מה זה הפאנץ הדפוק הזה? הומור לא נועד כדי שתוכל להיות גזעני ולהתחמק מעונש
מסכים^^
לא משנה מה אנשים יעשו פה יצאו עלינו
זה לא בגלל המעשים, הם פשוט מחפשים סיבה לשנוא אותנו
לא משנה מה אנשים יעשו פה יצאו עלינו
זה לא בגלל המעשים, הם פשוט מחפשים סיבה לשנוא אותנו
זה עצוב שהטענה שלך זה "יש אנשים שנגד ישראל והם ישתמשו בזה נגדנו". כאילו את חושבת 24/7 מה יחשבו עלינו.
אותי יותר מעניין מה אנחנו חושבים על עצמנו. הגזענות הזאת מבית, השנאה לאתיופים
זה מה שמפריע לי
יותר מעניין אותך "שלא יחשבו שאנחנו גזענים". לא הבנתי, ואם לא יחשבו את זה, אז הגזענות הזאת סבבה? ואם נהיה גזענים, אבל אף אחד לא ידע מזה, אז זה בסדר?
"מה הם יחשבו מה הם יחשבו" ואם האמריקאים יחשבו שגזענות זה בסדר אז היא בסדר? גזענות זה לא בסדר בלי קשר למה שהם חושבים.
לשיטתי הטיעון שלך אמור להיות הרבה יותר שורשי עמוק ומבני
אותי יותר מעניין מה אנחנו חושבים על עצמנו. הגזענות הזאת מבית, השנאה לאתיופים
זה מה שמפריע לי
יותר מעניין אותך "שלא יחשבו שאנחנו גזענים". לא הבנתי, ואם לא יחשבו את זה, אז הגזענות הזאת סבבה? ואם נהיה גזענים, אבל אף אחד לא ידע מזה, אז זה בסדר?
"מה הם יחשבו מה הם יחשבו" ואם האמריקאים יחשבו שגזענות זה בסדר אז היא בסדר? גזענות זה לא בסדר בלי קשר למה שהם חושבים.
לשיטתי הטיעון שלך אמור להיות הרבה יותר שורשי עמוק ומבני
שואל השאלה:
אמרתי את זה כי גם האתיופים בארץ לא לקחו את זה קשה
האפרו האמריקאים כן לוקחים את זה קשה
אמרתי את זה כי גם האתיופים בארץ לא לקחו את זה קשה
האפרו האמריקאים כן לוקחים את זה קשה
אנונימית
^^^^אם מישהו יעשה דבר כזה לא אחשוב שזה הומופובי, כי מה הומופובי בזה? וכן יש מראה כי יש סטריאוטיפים
זה לא בהכרח נכון ומה שאומרים לא באמת משקף גייז אבל יש סטריאוטיפים ואם מישהו מתחפש לפי הסטריאוטיפ אפשר להבין מה זה אמור להיות
יש גבולות ויש הבדל בין תחפושות לדברים מזעזעים
אתה סתם לוקח את זה למקום קיצוני בלי סיבה
לאחל סרטן, זנות ואונס? הכל טוב איתך? אל תעוות דברים כדי שיתאימו לאנלוגיה שלך
הומור יכול להיות מצחיק ויכול להיות שלא תלוי מי שומע ומה
יש הומור שחור
מי שיש לו בעיה עם הומור שחור זה בסדר
לא מתאים לכולם
לך בבירור מאוד לא מתאים הומור שחור
זה לא בהכרח נכון ומה שאומרים לא באמת משקף גייז אבל יש סטריאוטיפים ואם מישהו מתחפש לפי הסטריאוטיפ אפשר להבין מה זה אמור להיות
יש גבולות ויש הבדל בין תחפושות לדברים מזעזעים
אתה סתם לוקח את זה למקום קיצוני בלי סיבה
לאחל סרטן, זנות ואונס? הכל טוב איתך? אל תעוות דברים כדי שיתאימו לאנלוגיה שלך
הומור יכול להיות מצחיק ויכול להיות שלא תלוי מי שומע ומה
יש הומור שחור
מי שיש לו בעיה עם הומור שחור זה בסדר
לא מתאים לכולם
לך בבירור מאוד לא מתאים הומור שחור
שואל השאלה:
כי זה לא מצחיק
זה יכול להעליב המון אנשים
כי זה לא מצחיק
זה יכול להעליב המון אנשים
אנונימית
^כן הומור שחור
הומור על דברים אפלים כמו מוות, מלחמות, מחלות וגם דברים כאלה
הומור על דברים אפלים כמו מוות, מלחמות, מחלות וגם דברים כאלה
מה הבעיה בזה
כנראה שבאמריקה הם מטורפים וישראל היא היותר נורמלית, עובדה שהם רוצחים הרבה יותר שחורים יחסית לישראל.
לא הבנתי למה זה אמור להיות גזעני יש אנשים שמתחפשים למוצא אחר כאילו לא כל דבר שמתחפשים אליו זה כדי לצחוק על הדבר הזה כאילו אם מישהו התחפש לנחמן זה אומר שהוא צוחק עליו לא הבנתי למה כל דבר כאילו זה גזענות בעינכם שחררו
אנונימית