12 תשובות
יש דמיון
מבינה מאיפה אתה בא אבל לא כל כך לדעתי ברגע שמכירים יותר לעומק
פוב טיפה יותר כבדים לדעתי ופאניק נהיו מאוד פופיים בשלב מסוים
רואה יותר דמיון בין פוב לfalling in reverse
שואל השאלה:
^זה בדיוק מה שאני מרגיש, זה כמו mcr וbfmv רק שיש ביניהם יותר דימיון אבל fob מרגישים כאילו יש שם ריפים כבדים יותר כמו בbfmv
הייתה לי נקודת שבירה כשברנדון יורי עשה שיר עם טיילור סוויפט
לא מתוך משהו לטיילור אבל זה יציאה רשמית מהז'אנר
bfmv וfob באמת ממש דומים איך לא חשבתי על זה לפני
שואל השאלה:
כן כששמעתי אותם פעם אמרתי איכס מה זה הבולשיט הזה, זה לא האימו מטאל שאני חיפשתי. ואז הלכתי לאלבום ישן וזה כמו שמיים וארץ כזה כמו bmth של פעם לעומת היום אבל הם לפחות עשו מעבר מז'אנר שאני ממש אוהב לז'אנר שאני גם ממש אוהב
לחלוטין, באיזור 2018 איבדתי את פאניק לגמרי אבל פתחתי לעצמי את escape the fate, מכיר?
אני מתה
לגמרי
רוב להקות הפופ פאנק נשמעות כמעט זהות.
תחפש פלייליסט של neon pop punk אתה תבין.
סתם למשל להקות שנשמעות ממש דומה:
all time low
new found glory
boys like girls
cute is what we aim for
motion city soundtrack
שואל השאלה:
כן יש לי גם משם שירים בלייק
אימו זה קרינג' אבל גם טוב בו זמנית, זה כמו לשמוע nightcore רק בלי להרגיש פמבוי
אישית גם אוהבת את האלבום the war is ours
you are so beautiful, ashley, let it go, harder than you know שירים פצצה
מידת הקרינג' והנוסטלגיה לגיל 13 שאני אוהבת
שואל השאלה:
אני גם אוהב אותם אבל עדיין לא יצא לי לשמוע אלבום, אני חייב לשמוע את האחד שם הליפסטיק האדום יש לי כמה שירים בפלייליסט משם כמו situations ועוד, תאמת אחד השירים אני באמת חייב לשמוע