9 תשובות
שואל השאלה:
איך את מטפלת בזה?
איך את מטפלת בזה?
אנונימית
הייתי ככה לפני שנתיים, לא הייתי יוצאת בכלל מהבית ולא מכירה אנשים :)
הייתי פעם ככה גם
עכשיו אני בכלל כמעט ולא
כמו הראשונה
עכשיו אני בכלל כמעט ולא
כמו הראשונה
אני
אנונימית
שואל השאלה:
איך אתם מטפלים בזה?
איך אתם מטפלים בזה?
אנונימית
פשוט לאט לאט נפתחתי יותר והכרתי עוד חברים והביטחון שלי עלה
הייתי ככה רוב היסודי ועכשיו שוב כבר שנתיים. יש לי עכשיו חברים אבל בגלל שעברתי לחו"ל וכולם בארץ עדיין הייתי צריך לעשות חברים שוב וזה לא לגמרי עובד, יש לי משהו כמו 2 חברות אבל זה ממש לא כמו החברים שלי מהארץ, אני אף פעם לא נפגש איתן אחרי בית ספר ואנחנו מתקשרים רק בבית ספר
שלום לך,
שומעת מאחורי שאלתך את תחושת הבדידות ואולי גם את הרצון שהמצב יהיה שונה.
לפעמים דווקא ככל שנמנעים מסיטואציות חברתיות, כך הן עלולות לעורר יותר חששות. לפעמים החשש כל כך גדול שהוא ממש משתק.
אם את מרגישה שזה יכול להתאים, מצרפת לך לינק למאגר ארגוני סיוע של אתר סה"ר. במאגר תוכלי למצוא את עמותת רקפת שמתמחה במתבגרים שחווים קשיים חברתיים ומארגנת קבוצות חברתיות. או את עמותת מים שקטים שמארגנת קבוצות חברתיות שמיועדות לגיל 18 ומעלה, לשיקולך כמובן. (בכלל, ממליצה להיכנס לאתרים של העמותות הנ"ל, יש שם המון מידע בנושא).
מזמינה אותך גם לצ'אט של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, או בוואטסאפ במספר 055-9571399 לשיחה בה תוכלי, אם תרצי, לקבל אוזן קשבת, לשתף את התחושות שלך ולפרוק קצת מהקשיים שאת חווה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שומעת מאחורי שאלתך את תחושת הבדידות ואולי גם את הרצון שהמצב יהיה שונה.
לפעמים דווקא ככל שנמנעים מסיטואציות חברתיות, כך הן עלולות לעורר יותר חששות. לפעמים החשש כל כך גדול שהוא ממש משתק.
אם את מרגישה שזה יכול להתאים, מצרפת לך לינק למאגר ארגוני סיוע של אתר סה"ר. במאגר תוכלי למצוא את עמותת רקפת שמתמחה במתבגרים שחווים קשיים חברתיים ומארגנת קבוצות חברתיות. או את עמותת מים שקטים שמארגנת קבוצות חברתיות שמיועדות לגיל 18 ומעלה, לשיקולך כמובן. (בכלל, ממליצה להיכנס לאתרים של העמותות הנ"ל, יש שם המון מידע בנושא).
מזמינה אותך גם לצ'אט של סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, או בוואטסאפ במספר 055-9571399 לשיחה בה תוכלי, אם תרצי, לקבל אוזן קשבת, לשתף את התחושות שלך ולפרוק קצת מהקשיים שאת חווה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
היי יקירה,
אני מבין שאת מרגישה חרדה במצבים חברתיים וזה לגמרי בסדר להרגיש כך, הרבה ילדים חווים תחושות דומות.
בשביל לשנות את ההרגשה שלך, אני מציע לך לשנות את המקום שאת נמצאת בו: לצאת קצת מהבית, לעשות פעילות ספורטיבית או אחרת. הדברים האלו יכולים לעזור ולהקל מאוד.
אם את מרגישה שהחרדה מפריעה לך מאוד, כדאי לחשוב על שיחה עם מבוגר שאת סומכת עליו, כמו: הורה, מורה, יועצת בית הספר שיוכלו לעזור לך למצוא דרכים להתמודד עם התחושות האלו.
זכרי, זה בסדר לקחת את הזמן שלך ולמצוא את הדרך שמתאימה לך!
אם את רוצה לפרוק אפשר גם לפנות באופן אנונימי לאחת מעמותות הסיוע:
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: ttps://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
בהצלחה!
אני מבין שאת מרגישה חרדה במצבים חברתיים וזה לגמרי בסדר להרגיש כך, הרבה ילדים חווים תחושות דומות.
בשביל לשנות את ההרגשה שלך, אני מציע לך לשנות את המקום שאת נמצאת בו: לצאת קצת מהבית, לעשות פעילות ספורטיבית או אחרת. הדברים האלו יכולים לעזור ולהקל מאוד.
אם את מרגישה שהחרדה מפריעה לך מאוד, כדאי לחשוב על שיחה עם מבוגר שאת סומכת עליו, כמו: הורה, מורה, יועצת בית הספר שיוכלו לעזור לך למצוא דרכים להתמודד עם התחושות האלו.
זכרי, זה בסדר לקחת את הזמן שלך ולמצוא את הדרך שמתאימה לך!
אם את רוצה לפרוק אפשר גם לפנות באופן אנונימי לאחת מעמותות הסיוע:
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: ttps://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
בהצלחה!
באותו הנושא: