7 תשובות
מוכרים עדין משהו בכלל חוץ מ15 ו16?
אנונימית
15
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם עם 11 והוא קרוב למוות^
אני גם עם 11 והוא קרוב למוות^
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי אותו שלוש שנים וחצי שנה
יש לי אותו שלוש שנים וחצי שנה
אנונימי
תחכה לאייפון 17 ואז תראה. אם אתה רוצה כרגע אז תקנה 15 פרו מקס
קניתי פחות מחצי אייפון 15 רגיל
ממש מרוצה האמת
ממש מרוצה האמת
16 הכי שווה ,לא להתקרב ל16e
באותו הנושא: