תשובה אחת
זה בשביל להתאים לך תנאים כמו כסף , או להשתחרר לפני אם זה בסיס סגור וכאלה , את לא חייבת ללכת אבל נראלי צריך להודיע, ונראלי הזימון זה בטלפון , אמורים להתקשר אליך