5 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר אם אני אכתוב
"היי (השם שלה) רציתי לשאול אם אפשרי לדחות את ההחלקה לשבוע הבא? מצטערת על ההתראה הקצרה"
זה בסדר אם אני אכתוב
"היי (השם שלה) רציתי לשאול אם אפשרי לדחות את ההחלקה לשבוע הבא? מצטערת על ההתראה הקצרה"
אנונימית
כן
אם לא בא לך להגיד שרבתן תגידי שעש לך רופא ששכחת שקבעת או שאת צריכה ללכת לאיפה שהוא שלא ידעת ואת לא יכולה
שואל השאלה:
לא רוצה להגיד לה מה קרה ואני לא מבטלת אני דוחה
לא רוצה להגיד לה מה קרה ואני לא מבטלת אני דוחה
אנונימית
"היי סליחה שאני מבטלת ברגע האחרון פשוט רבתי עם אמא שלי , אפשר לדחות לשבוע הבא אני מבטיחה שאני לא אבטל??" חחח משהו כזה
באותו הנושא: