14 תשובות
של הבית? כן אין לי מנעול בחדר
משתדלת
כן
לא
כן?
להשאיר את הדלת לא נעולה זה טיפשי, גם אם אתה בשכונה טובה
עם הנעילה של הדלת לא מפתח
^^להגיד שזה טיפשי זה טיפשי בפני עצמו
נועל תדלת והשאר תמיד זה חקוק אצלי מנטלית מאז שהכלבים שלי למדו לפתוח דלתות
של הבית כן
לא כי זה רק לאיזה שעתיים וההורים שלי חוזרים