8 תשובות
50-70 שקל
שואל השאלה:
אבל זה רק לטייל איתו לא להשאר איתו
אבל זה רק לטייל איתו לא להשאר איתו
אנונימית
תלוי כמה זמן הטיול, אם 20 דק תקחי 70 לדעתי זה שווה ממש
שואל השאלה:
אמאלה זה לא יותר מדי?
אמאלה זה לא יותר מדי?
אנונימית
לפי דעתי זה הגזמה, לבייבי סיטר לא משלמים ככה
את יכולה גם לקחת 50, באיזור שלי המחירים הם יותר. גם בייביסיטר זה לא פחות מ45-50 לשעה
שואל השאלה:
כן אבל לחצי שעה 20 דק 50 זה לא מופקע?
כן אבל לחצי שעה 20 דק 50 זה לא מופקע?
אנונימית
אני עשיתי לפני כמה זמן ושילמו לי 30 לטיול של 40 דק , בגלל שזה היה משהו קבוע כזה כל יום במשך שבוע אז זה השתלם, לפי דעתי חמישים ל20 דק זה ממש מוגזם
באותו הנושא: