5 תשובות
כן תעברי אז
נשמע בלגן קצת אם התחלת בגרויות מתכונות אבל אם את ממש סובלת תעזבי
יהיה בסדר, סוחבים
אני ניסיתי לעבור בי"א ואמרו לי שאי אפשר כי כבר התחילה שנה..
אנונימית
אם אץ ממש רוצה ואת סובלת אני בטוחה שיתחשבו בך ושזה אפשרי
באותו הנושא: