4 תשובות
למחנה? וואי את יודעת באיזה יום המסיבות?? הייתי בטוחה שזה במוצאש
חח שאלתי את מי ששאלה
שואל השאלה:
זה גם במוצאש
אנונימית
אני אלך ברביעי ואז במוצש יש מסיבה בממילא