5 תשובות
ברור
כן
טבעי לחלוטין, זאת הדינמיקה הזכרית והנקבית.
שוויון מוחלט בזוגיות זאת פיקציה
כן רוב הזוגיות ככה יש את הגבר שמנהיג ככה זה גם אמור להראות גבר יותר דומיננטי ומנהיג את האישה שלו ולכל המורנים פה אני מדבר עובדות בנתיים אתם תמשיכו להתגרש כמו מים
לאשה יש משיכה לדמות גברית, לא רק לאחד שנראה כמו גבר. יש לאשה גם צורך נפשי לזה