6 תשובות
הכל טוב לא יקרה כלום מבינה אותך
וואי אני ממש מבינה אותך
אני כשאני בקניות ולא רוצה שידברו איתי (אנשים או עובדים בחנות) אני שמה אוזניות (הכי טוב מבטלות רעשים) וזה הסימן החברתי של -אל תדברו איתי-
בכללי אם מישהי ניגשת ושואלת אם את רוצה עזרה תחייכי בנימוס ותגידי לא תודה והם יעזבו אותך
תזכרי שהעבודה שלהם היא לנסות להציע עזרה ללקוחות אז פשוט תגידי לא
גם אני כזאת. אני רוצה להריח לבד בלי המלצות של אף אחד. בשקט. ברוגע.
אני פשוט אומרת להן כשהן מציעות:
אני מסתדרת, תודה.
אולי ישאלו אותך מוכרת פעם פעמיים אם את צריכה עזרה
הם הכי קרציות אבל תני להן לעזור לך יש מצב זה יהיה מועיל
או שתבקשי פשוט שלא
מבינה אותך אם ישאלו אותך אם את צריכה עזרה תגידי שאת מסתדרת