10 תשובות
וואי נראלי ביוני
23.6 בפיזיקה
אנונימי
24.6 מעבדה בפיזיקה
4.1 אזרחות פנימי
24.6 פיזיקקה
19.6 תקשורת
שואל השאלה:
אז לא הבנתי חח לא מגיע השלב הזה בשנה שהוא סתלבט אף אחד לא עושה כלום ולא מגיעים לבית ספר?
אז לא הבנתי חח לא מגיע השלב הזה בשנה שהוא סתלבט אף אחד לא עושה כלום ולא מגיעים לבית ספר?
אנונימי
מגיע אתה פשוט לומד כמו כלב בבית במקום
כמו סוף יא אני מניחה פשוט אחרי זה זה נגמר ואין עוד שנה
כמו סוף יא אני מניחה פשוט אחרי זה זה נגמר ואין עוד שנה
19.6 תקשורת עיוני
עוד יוציים אני מסיימת אנגלית ואז רק מגמה
זה פשוט לבןא יומיים בשבוע אבל כן ידוע שהבית ספר דופק את התלמידים כמה שאפשר ^^^
זה פשוט לבןא יומיים בשבוע אבל כן ידוע שהבית ספר דופק את התלמידים כמה שאפשר ^^^
באותו הנושא: