10 תשובות
לא...
כן
חד משמעית, כמעט קרה לי במקום שהתנדבתי, מזל שעצרתי את זה בזמן...
וואי אבל הוא בחור מיוחד הייתי רוצה לפגוש אותו שוב, קוראים לו ליאל, הלוואי הייתי פוגשת אותו שוב ויוצאת איתו❤❤
:)
לא בהכרח לא ולא בהכרח כן
תלוי בבן אדם עצמו לא באיבחון שלו...
ממש לא . מה חמוד בזה זה בן אדם מוגבל
אנונימית
לא
אנונימית
כן מה הבעיה?
כולנו בני אדם מה זה משנה אם לכל אחד יש מוגבלות משלו!
אם כן לא בגלל האוטיזם
הכל תלוי באופי ולא בכותרת