7 תשובות
את האמת כן..
לאהבה אין גיל
ואם את אוהבת אותי
אל תשימי על מה שאחרים יגידו
ואם את אוהבת אותי
אל תשימי על מה שאחרים יגידו
אם זה בגיל 16 אז כן אבל בגילאי 20+ זה די בסדר
לדעתי לא
אם את אוהבת אז את אוהבת
וכל השאר לא מעניין
אם את אוהבת אז את אוהבת
וכל השאר לא מעניין
זה תלוי מה הגילאים?. מעל גיל 27 שלושים ככה.. לאהוב מישהי שקטן ממך ב4 שנים זה בסדר.. מתחת.. זה לא עיניין של פאדיחה (זה מדיחה ) אבל זה ניחה העיניין שמשו כאן לא בסדר, מבחינה אתית ונפשית!
תכלס כן.. אבל תעשי מה שטוב לך. לכי אם הזרם ;)
תלוי בת כמה את, אבל בכללי זה כן פדיחה
באותו הנושא: