67 תשובות
רובם הגדול כן
כדאי להם
למה שלא יתמכו? ישראלים לכל דבר
^חלקם ערבים.
^לא כל ערבי הוא תומך טרור
^האם אמרתי שכל ערבי הוא תומך טרור?
^אם אני שואל "למה שהם יתמכו בטרור" ואתה אומר "כי הם ערבים" כן, זה מה שאתה אומר
אתה שאלת את זה: למה שלא יתמכו? ישראלים לכל דבר
אני עניתי לך בזה: חלקם ערבים
אין שום קשר לתמיכת טרור, רוב הערבים בישראל שונאים אותנו בלי שום קשר לדת שלהם, זה פשוט עובדות.
אני עניתי לך בזה: חלקם ערבים
אין שום קשר לתמיכת טרור, רוב הערבים בישראל שונאים אותנו בלי שום קשר לדת שלהם, זה פשוט עובדות.
בסדר
^כמובן שאתה נוצרי, נפגעת?
^אם הייתי אומר "היהודים גזענים" גם אתה היית נעלב?
^לא, רוב היהודים גזענים.
^מודעות עצמית זה חשוב מה אני אגיד
^אתה רוצה שאני אשקר? נוצרים גם שונאים יהודים, וגם ערבים, לא לשחק את עצמך כקורבן
^איך נוצרים שונאים יהודים כשישוע היה יהודי? אבות הכנסייה, האפיפיורים הראשונים..
וזה לא עניין של לשקר, השאלה שואלת אם נוצרים תומכים בישראל, ורובם הגדול כן תומכים ורובם לא שונאים יהודים. ערבים מוסלמים זה משהו אחר, להכליל את כולם זה מיותר ומטומטם
וזה לא עניין של לשקר, השאלה שואלת אם נוצרים תומכים בישראל, ורובם הגדול כן תומכים ורובם לא שונאים יהודים. ערבים מוסלמים זה משהו אחר, להכליל את כולם זה מיותר ומטומטם
יש גם נוצרים ערבים ששונאים את ישראל אומר בתור חיפאי נוצרי שגר בחיפה בעיר " הדו קיום "
שלוקים בגולים לממשלה
וגם יש יהודים ששונאים את ישראל, אבל ההכללה מיותרת ולא עושה כלום חוץ מלהוסיף עוד שנאה
ובתור נוצרי שגר בחיפה, אני לא חושב שאי פעם פגשתי נוצרים ששונאים את ישראל
ובתור נוצרי שגר בחיפה, אני לא חושב שאי פעם פגשתי נוצרים ששונאים את ישראל
לא חבל סתם לפזר שנאה בין שתי העמים בזמנים שאנחנו אמורים להיות מאוחדים?
איתך לגמרי זה מוסיף רק שנאה אני פגשתי רק אחד מאלפי נוצרים בחיפה ששנא את ישראל אנחנו נדירים מאוד ששונאים את הארץ
^^^^^^הברית החדשה שונאת יהודים.
9
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
9
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
מי מאמין בדת אח זה שטויות אם אני מאמין אז אני שונא את היהודים ??? אני אוהב ומחובר אליהם יותר מהעם שלי למה כי קבלתי הרבה מהם והדת מעניינת לי את ה אז אני מתייחס אליך כאדם לא כדת
כן הם תומכים
^גבר אני בא ממשפחה נוצרייה, וזה מתכוון לפרושים שזה היום יהודים רבניים כלומר כל יהודי שמאמין בדת, הנצרות מאפשרת לכולם להאמין בישוע, זה לא הנקודה שלי, הנקודה שלי היא שהנצרות שונאת יהודים.
ואני כן קראתי את הברית החדשה, מכיר אותה יותר טוב ממך.
חלק כן וחלק לא הרוב הגדול תומך
^אם אתה לא מאמין בברית החדשה זה לא רלוונטי אליך.
^^^ "כנסיית השטן" זה לא כל היהודים, זה היהודים שרדפו את ישוע ושלחצו על הרומאים לצלוב אותו
בגלל שאנחנו כבר מדברים על הברית החדשה; אל הגלנטים ג
אין יהודי אף לא גוי, אין עבד אף לא בן חורין, לא זכר אף לא נקבה, משום שכלכם אחד במשיח ישוע
לחשוב שהנצרות או במיוחד הברית חדשה מעבירה מסר נגד דת, עדה, מגדר או מעמד זה פשוט להודות שאף פעם לא קראת את הברית החדשה
בגלל שאנחנו כבר מדברים על הברית החדשה; אל הגלנטים ג
אין יהודי אף לא גוי, אין עבד אף לא בן חורין, לא זכר אף לא נקבה, משום שכלכם אחד במשיח ישוע
לחשוב שהנצרות או במיוחד הברית חדשה מעבירה מסר נגד דת, עדה, מגדר או מעמד זה פשוט להודות שאף פעם לא קראת את הברית החדשה
^זה נגד הפרושים היהודים, כיום היהודים הפרושים הם היהודים הרבניים, כלומר הנוצרים שונאים כל יהודי רבני.
אותו דבר גם לפרק 3
"משקרים ואומרים שהם יהודים" הם לא באמת יהודים, ישוע תקף את אלו שמעמידים פנים שהם אנשים טובים כשהם משרתים את השטן.
אבל אתה מכיר את הברית החדשה יותר טוב?
"משקרים ואומרים שהם יהודים" הם לא באמת יהודים, ישוע תקף את אלו שמעמידים פנים שהם אנשים טובים כשהם משרתים את השטן.
אבל אתה מכיר את הברית החדשה יותר טוב?
^^ אני אעתיק את מה שכתבתי שוב, המתחזים הם היהודים והיהודים המקוריים הם הנוצרים, כל נוצרי יודע את זה שאנחנו ישראל החדשה
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
אתה חושב שזה אומר שכל יהודי שקורא לעצמו יהודי הוא מתחזה????
איגרת אל הגלטים 6:15-16 כי במשיח ישוע לא הנימול יועיל ולא הערלה, אלא בריאה חדשה. וכל אשר יתהלכו על פי החוק הזה שלום ורחמים עליהם ועל ישראל של אלוהים." כלומר ישראל של אלוהים היא הנצרות ולא היהדות, ישראל של אלוהים זה ישראל החדשה זה גם דוקטרינה של הכנסייה הקתולית.
^אתה בכלל לא קורא את מה שאני כותב, הנוצרים לפי הברית החדשה הם היהודים, הפרושים הם מתחזים.
איגרת אל הרומים 9:6-8
לא כל אשר הם מישראל המה ישראל. ולא מפני שהם זרע אברהם כולם בנים, כי ביצחק יקרא לך זרע. כלומר, לא בני הבשר הם בני האלוהים, כי אם בני ההבטחה נחשבים לזרע."
לא כל אשר הם מישראל המה ישראל. ולא מפני שהם זרע אברהם כולם בנים, כי ביצחק יקרא לך זרע. כלומר, לא בני הבשר הם בני האלוהים, כי אם בני ההבטחה נחשבים לזרע."
נוצרים = ישראל החדשה, איגרת אל הרומים 9:6-8
לא כל אשר הם מישראל המה ישראל. ולא מפני שהם זרע אברהם כולם בנים, כי ביצחק יקרא לך זרע. כלומר, לא בני הבשר הם בני האלוהים, כי אם בני ההבטחה נחשבים לזרע.
לא כל אשר הם מישראל המה ישראל. ולא מפני שהם זרע אברהם כולם בנים, כי ביצחק יקרא לך זרע. כלומר, לא בני הבשר הם בני האלוהים, כי אם בני ההבטחה נחשבים לזרע.
יהודים פרושים = יהודים מזויפים
כלומר יהודים פרושים הם כנסת השטן
כלומר יהודים פרושים הם כנסת השטן
זה לא שאני לא קורא מה שאתה אומר, אבל אתה אומר שטויות שאני לא מצליח להבין מה אתה רוצה
אתה מנסה לומר שהיהודים לפי הברית החדשה הם נוצרים כאילו? ויהודים שקוראים לעצמם יהודים הם מתחזים?
ואתה מנסה לומר שהברית החדשה היא נגד יהודים בגלל.. שנוצרים מאמינים שהדת שלהם היא הדת האמיתית? כי באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה עם כל הקטע של ישראל של אלוהים
באמת כאילו איך אתה מגיע לדברים האלה?? איך הגענו לזה שיהודים פרושים הם כנסיית השטן??
באמת לא בקטע להעליב אבל כל מה שאתה אומר נשמע לי כמו 1+1=5
אתה מנסה לומר שהיהודים לפי הברית החדשה הם נוצרים כאילו? ויהודים שקוראים לעצמם יהודים הם מתחזים?
ואתה מנסה לומר שהברית החדשה היא נגד יהודים בגלל.. שנוצרים מאמינים שהדת שלהם היא הדת האמיתית? כי באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה עם כל הקטע של ישראל של אלוהים
באמת כאילו איך אתה מגיע לדברים האלה?? איך הגענו לזה שיהודים פרושים הם כנסיית השטן??
באמת לא בקטע להעליב אבל כל מה שאתה אומר נשמע לי כמו 1+1=5
תגיד אתה בכלל נוצרי? אתה יודע מה זה יהודים פרושים אם קראת את הברית החדשה, ואתה גם יודע שנוצרים הם ישראל החדשה ושיהודים פרושים הם יהודים מתחזים ושהברית החדשה אומרת שנוצרים הם יהודים אמיתיים לא בקשר דם אלא בקשר רוחני
"כן אחי קראתי את הברית החדשה "
זה למה עזבתי את הנצרות יותר מדי ארמנים שלא קראו את הברית החדשה בחיים
אתה מנסה לומר לי שכל היהודים הם פרושים (לא נכון אגב, במיוחד לא בזמן של הברית החדשה) ואז אתה מנסה לומר לי שהברית החדשה אומרת שכל הפרושים הם יהודים מזוייפים ואז אתה מנסה לומר לי שזה אומר שהם מהשטן??
הסברתי על זה כבר, זה לא מדבר על אברהם שאומר שהוא יהודי אבל בלילות הוא מעשן נרגילה, זה האנשים שמשרתים את השטן ועושים מעשים רעים, תוקפים נוצרים, תוקפים את ישוע, ואז מעמידים פנים שהם יהודים כדי לגונן על עצמם מהאשמות של עבודה נגד אלוהים
תסביר את מה שאתה מנסה לומר בצורה נורמלית, לא
"אם אחד ועוד אחד זה שתיים, ושתיים ועוד שתיים זה ארבע, לאכול חזיר זה כשר"
הסברתי על זה כבר, זה לא מדבר על אברהם שאומר שהוא יהודי אבל בלילות הוא מעשן נרגילה, זה האנשים שמשרתים את השטן ועושים מעשים רעים, תוקפים נוצרים, תוקפים את ישוע, ואז מעמידים פנים שהם יהודים כדי לגונן על עצמם מהאשמות של עבודה נגד אלוהים
תסביר את מה שאתה מנסה לומר בצורה נורמלית, לא
"אם אחד ועוד אחד זה שתיים, ושתיים ועוד שתיים זה ארבע, לאכול חזיר זה כשר"
יהודים פרושים כיום הם יהודים רבניים, זה עובדה וכן ישוע הגדיר יהודים פרושים כיהודים מזויפים.
זה מדבר על יהודים פרושים שכיום הם יהודים רבניים, אני הסברתי את זה כבר, אתה לא מספיק חכם בשביל להבין את זה.
יהודים פרושים בתקופה של ישוע היו הרבנים הגבוהים. וישוע לא אמר שכל היהודים הפרושים הם מזוייפים, הוא אמר שהאנשים שתקפו את הכנסייה שאליה הוא כתב בהתגלות ג הם מזוייפים. הוא לא אמר כל יהודי הוא מזוייף
ולהאמין שכולם טיפשים כי אתה לא יודע להסביר מה אתה רוצה לומר זה צורת מחשבה מעניינת הייתי אומר
ולהאמין שכולם טיפשים כי אתה לא יודע להסביר מה אתה רוצה לומר זה צורת מחשבה מעניינת הייתי אומר
הוא כן, פעם אחרונה שאני אצוטט א את זה אני אעתיק את מה שכתבתי שוב, המתחזים הם היהודים והיהודים המקוריים הם הנוצרים, כל נוצרי יודע את זה שאנחנו ישראל החדשה
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
יֹדֵעַ אֲנִי אֶת-מַעֲשֶׂיךָ וְאֶת-צָרָתְךָ וְאֶת-רִישְׁךָ (וְאַתָּה עָשִׁיר) וְאֶת-גִּדּוּפֵי הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְלֹא הֵם, אֶלָּא כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן.
אומרים שיהודים שמתחזים ליהודים הם כנסת השטן
התגלות 3:9
הִנְנִי נֹתֵן מִתּוֹךְ כְּנֵסֶת הַשָּׂטָן הָאֹמְרִים עַל-עַצְמָם כִּי יְהוּדִים הֵם, וְאֵינָם, כִּי אִם-דּוֹבְרֵי שֶׁקֶר. הִנְנִי עֹשֶׂה אוֹתָם לָבוֹא וּלְהִשְׁתַּחֲוֹת לְרַגְלֶיךָ, וְלָדַעַת כִּי אֲנִי אָהַבְתִּיךָ.
כנ"ל גם כאן אך מי אלו היהודים שמתחזים ליהודים? טוב נו אני אגלה לך
רומים 2:28-29
כִּי לֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ הוּא יְהוּדִי, וְלֹא הַנִּרְאֶה בַּחוּץ בְּשָׂרִי הוּא מִילָה. כִּי אִם-הַיְּהוּדִי שֶׁבַּסֵּתֶר, וּמִילַת הַלֵּב הִיא בָרוּחַ וְלֹא בָאוֹתִיּוֹת, וּמְשֻׁבָּחוֹ לֹא מִן-הָאֲנָשִׁים, כִּי אִם-מֵאֱלֹהִים." כלומר יהודים לפי הברית החדשה = נוצרים, יהודים שקוראים לעצמם יהודים (פרושים) או איך שאתם אוהבים להגיד עלינו pharisees הם מתחזים.
תקרא את זה ארמני שלא קרא את הברית החדשה בחיים
לחזור על אותו הדבר לא יהפוך את זה לנכון יותר מהפעם הראשונה שכתבת את זה
^אולי תקרא את זה אז? רומאים 2:28-29 אומר שהנוצרים הם היהודים כמו רומאים 9:6-8.
ואני באמת לא מצליח להבין מה קשור החלק של רומים ב
זה פסוק שאומר ש"ברית מילה" זה לא משהו פיזי אבל משהו שקורה רק בזכות אלוהים, שאתה לא יכול להראות אדם מאמין מבחוץ אבל רק אדם מאמין מבפנים, אין לי מושג איך הצלחת לעוות את זה כל-כך
זה פסוק שאומר ש"ברית מילה" זה לא משהו פיזי אבל משהו שקורה רק בזכות אלוהים, שאתה לא יכול להראות אדם מאמין מבחוץ אבל רק אדם מאמין מבפנים, אין לי מושג איך הצלחת לעוות את זה כל-כך
ואם נוצרים הם היהודים אז היהודים המתחזים הם הפרושים כי כידוע הפרושים שנאו את ישוע
אוקי, אין לי כוח להסביר למישהו אם שלושים אייקיו את דוקטרינות הברית החדשה.
"ברית מילה" ברור שאתה מפספס את הנקודה שאני מנסה להעביר, אתה טיפש ובור.
"כן קראתי את הברית החדשה"
וואי אחי תגיד מה אתה מדבר סינית?? איך אתה מגיע למסקנות האלה??? ועוד אתה אומר שלי יש שלושים איי קיו כשאתה לא מצליח להבין אפילו לא שליש מהדברים שאני אומר לך??
היהודים המתחזים זה היהודים שתקפו את הכנסייה של סמרינה, ישוע לא אומר כלום על פרושים??? הפעם היחידה שמדברים על פרושים זה היה על ניקודימוס והוא לא קשור בכלום??
באמת שאין לי מושג איך לקחת פסוק שישוע אומר לכנסייה "האנשים שתוקפים אותכם מעמידים פנים שהם אנשים טובים כשהם לא!" והסקת מזה "ישוע שונא את כל היהודים הפרושים"
היהודים המתחזים זה היהודים שתקפו את הכנסייה של סמרינה, ישוע לא אומר כלום על פרושים??? הפעם היחידה שמדברים על פרושים זה היה על ניקודימוס והוא לא קשור בכלום??
באמת שאין לי מושג איך לקחת פסוק שישוע אומר לכנסייה "האנשים שתוקפים אותכם מעמידים פנים שהם אנשים טובים כשהם לא!" והסקת מזה "ישוע שונא את כל היהודים הפרושים"
אגב, אם אתה לא מסוגל לנהל שיחה עם אשכרה הגיון והדבר היחיד שאתה מסוגל לומר זה בדיוק אותו הדבר שאמרת ממקודם ואז לקרוא לי טיפש כי אני לא עונה לך אותו הדבר מאה פעם, זה לא שיחה ששווה לנהל
^^לחחח אתה מנסה להוכיח עכשיו את הטענה שלי נכון?
וגם אני כנראה מכיר את הברית החדשה יותר ממך
ולגבי הפסוק של "כנסיית השטן" תגיד אתה בכלל יודע מה זה 'התגלות' בתור ספר בברית החדשה?
זה היה המכתב של ישוע לאחת מהכנסיות הראשונות בסמירנה (smyrna) ועוד מכתב לכנסייה בפילדלפיה (לא באמריקה למקרה שאתה תוהה, אחת מ7 הכנסיות, נמצאת בטורקיה המודרנית)
כתוב; " אני גם יודע שמתנגדיך לועגים לך ומקללים אותך הם קוראים לעצמם 'יהודים', אך למעשה הם קהילתו של השטן!
קוראים לעצמם יהודים, כלומר הם מעמידים פנים שהם יהודים. הם קהילתו של השטן כלומר ניגוד לזה שהם יהודים. עכשיו בוא נשתמש בהגיון בריא
אם הברית החדשה אומרת שיהודים זה דבר רע, אבל יהודים משומש בתור אירוניה או ניגוד ל"קהילתו של השטן" אתה לא מסכים איתי שזה אומר שיהודים הם בדיוק ההפך מקהילת השטן?
כי אם הכוונה שהם היו קהילת השטן, לא היה לנו את המילה "אך"
זה היה המכתב של ישוע לאחת מהכנסיות הראשונות בסמירנה (smyrna) ועוד מכתב לכנסייה בפילדלפיה (לא באמריקה למקרה שאתה תוהה, אחת מ7 הכנסיות, נמצאת בטורקיה המודרנית)
כתוב; " אני גם יודע שמתנגדיך לועגים לך ומקללים אותך הם קוראים לעצמם 'יהודים', אך למעשה הם קהילתו של השטן!
קוראים לעצמם יהודים, כלומר הם מעמידים פנים שהם יהודים. הם קהילתו של השטן כלומר ניגוד לזה שהם יהודים. עכשיו בוא נשתמש בהגיון בריא
אם הברית החדשה אומרת שיהודים זה דבר רע, אבל יהודים משומש בתור אירוניה או ניגוד ל"קהילתו של השטן" אתה לא מסכים איתי שזה אומר שיהודים הם בדיוק ההפך מקהילת השטן?
כי אם הכוונה שהם היו קהילת השטן, לא היה לנו את המילה "אך"
^אני בספק שאתה מכיר את הברית החדשה יותר ממני ואיכשהו הגעת למסקנה שזה נגד יהודים כשכולם בברית החדשה הם יהודים (לא כולם אבל הרוב)
הוא מדבר על היהודים, אתה פשוט מסרב להאמין לזה כי אתה טיפש, כמו שאמרתי אין לי כוח לדבר איתך יותר כי אתה לא מבין היגיון, אחד הדוקטרינות של הכנסייה הקתולית היא שהכנסייה היא ישראל החדשה והנוצרים בתוך הכנסייה הם היהודים, בהתגלות 2:9, 3:9 זה מדבר על יהודים פרושים שכיום הם יהודים רבניים (כל היהודים בעולם) יש גם ביוחנן 8:44 את זה
אַתֶּם מֵאֲבִיכֶם הַשָּׂטָן, וְתַאֲווֹת אֲבִיכֶם תַּחְפְּצוּ לַעֲשׂוֹת; הוּא רוֹצֵחַ הָיָה מֵרֵאשִׁית, וְלֹא עָמַד בָּאֱמֶת, כִּי אֵין אֱמֶת בּוֹ; כַּאֲשֶׁר יְדַבֵּר הַכָּזָב, מִדִּילֵהּ יְדַבֵּר, כִּי כַּזָּב הוּא, וַאֲבִי כַּזָּב."
אַתֶּם מֵאֲבִיכֶם הַשָּׂטָן, וְתַאֲווֹת אֲבִיכֶם תַּחְפְּצוּ לַעֲשׂוֹת; הוּא רוֹצֵחַ הָיָה מֵרֵאשִׁית, וְלֹא עָמַד בָּאֱמֶת, כִּי אֵין אֱמֶת בּוֹ; כַּאֲשֶׁר יְדַבֵּר הַכָּזָב, מִדִּילֵהּ יְדַבֵּר, כִּי כַּזָּב הוּא, וַאֲבִי כַּזָּב."
ולך יש את רמת הבנת הנקרא של ילד בן עשר וצורת דיבור של ילד בן 5 אבל אני לא אומר את זה נכון?
תןv, אתה בחיים לא קראת את הברית החדשה, יאללה רוח מין הון
בסדר, כל עוד אתה מאושר
המשך יום מבורך
המשך יום מבורך
אין לך טענה בכלל, אתה איכשהו הסקת שכל היהודים הם פרשיים ושישוע דיבר על כל היהודים ולא על היהודים שתקפו את הכנסייה
וזה בדיוק למה אי אפשר לנהל שיחה איתך, אתה מתעלם מכל מה שאני אומר לך ואוטומטית חושב שאני טיפש רק בגלל שאני מסביר דברים בצורה שונה ממך ואז אתה פשוט חוזר על עצמך שוב ושוב
^שמע אתה כשל לוגי באמת, פשוט כשל לוגי מהלך