3 תשובות
הוא חמוד ומהמם ולדעתי לא מקבל מספיק הערכה
אין עליו
אין עליו
אני אוהבת אותו ככ הוא פשוט ככ חמוד ומוכשר ופשוט
אעאעאע
אעאעאע
הוא מקסים מאוד.
הוא מצחיק, נדיב, איכפתי (כמו כל הממברים.)
הוא מצחיק, נדיב, איכפתי (כמו כל הממברים.)
באותו הנושא: