11 תשובות
אותו דבר אבל עדיף סוני
רגע זמן ופלייסטשן זה אותו דבר
סוני*
שואל השאלה:
אז הכל זה אותו דבר?
אנונימית
חברות שונות, מערכות שונות, אקסקלוזיבים שונים, אבל תכלס די דומה
סוני ופלייסטיישן אותו דבר
בין סוני לאקסבוקס יש הרבה הבדלים אין לי כוח לכתוב אותם
שואל השאלה:
אז אם יש לי פלייסטיישן אני יכולה להגיד שאני משחקת בסוני כן באקס בוקס או רק בפלייסטיישן?
אנונימית
לא המיקום של המקישם שונה
ושלט של אקס בוקס הוא יותר גדול
לאקסבוקס יש איקס
ולפלייסטישן את הריבוע!!!
שמחתי לעזור
עדן יותר טובה