29 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה זה בהכרח סותר?
אגב אחד מהיוצרים של הסרט גם הזכיר את החטופים בנאום שלו, אז זה לא שלגמרי אין מודעות
אנונימית
פשוט צריך להבין שהערבים הם קולוניאליסטים בארץ הזאת, מעצם זה שהם גירשו את היהודים מהארץ הזאת במסע הכיבושים שלהם במאה ה 7 (מקובל לחשוב שהרומאים גירשו את כולם, אבל זה לא נכון. הערבים גירשו את אלו שנותרו)
לכן התוקף של ההתיישבות שלהם כאן מוטל בספק לכתחילה
שואל השאלה:
בסדר, נכון, אבל המציאות של היום היא שהם חיים פה
גם האמריקאים הלבנים כבשו את אמריקה- אבל אפשר להוציא אותם משם?
אנונימית
אם תצליחי להוציא את האמריקאים באמריקה בהצלחה, זה באמת מעורר השראה... אני אגב גם לא מתנגד
שואל השאלה:
נו אבל זה מה שאני אומרת- אי אפשר לעשות את זה
אנונימית
את הערבים אפשר
נראה לך שסתם נשיא ארצות הברית מציע לעשות את זה?
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שזה ישים ואני גם לא חושבת שזה פתרון
זה גם לא מוסרי וזה גם ממש יהרוס את ישראל מבחינה בינלאומית
חוץ מזה תסתכל על הדברים האחרים שהנשיא הזה עושה, הוא פאקינג טרול
אנונימית
למה לא פתרון?
שמעי גם כל הדברים שטראמפ הבטיח במסע בחירות הקודם שלו הוא באמת עשה

למרות שאני עדיין חושד בו שהוא חלק מהאילומינטי
שואל השאלה:
כי זה נראה לך הגיוני פשוט להזיז אוכלוסייה של משהו כמו 2 מיליון איש מהבית שלהם? מבחינה מוסרית אתה תהרוס להם כל היבט בחיים ותנתק אותם ממש מהכל
ומבחינה מעשית אף מקום לא יקבל אוכלוסייה חסרת כל בסדר גודל כזה
אנונימית
למה דווקא סקוטלנד אמרו שהם מוכנים לקבל אותם וממילא כבר יש מלא ערבים באירופה וטוב להם שם
למרות שקראתי שנגיד הלאומנים הטורקים הכי גדולים (וכן אני יודע שטורקים לא ערבים), בכלל לא גרים בטורקיה אלא בברלין
כי הכי קל לדבר גבוהה גבוהה כשאתה במקום נוח במערב
קצת מוזר לעשות דווקא על זה סרט אחרי כל מה שהם עשו לנו - על מה שהם עושים לנו לא עושים סרט?
שואל השאלה:
^ ממה שהבנתי (לא צפיתי עוד בעצמי וזה למה שאלתי את השאלה) זה על מה שקורה בשטחים- זה על איזה כפר פלסטיני שהורסים ומפנים
אנונימית
לא צפיתי
על מה זה?
שואל השאלה:
^ חחח זה רק דיבורים, בזמן אמת אף אחד לא יקבל אותם
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל כבר יש להם מלא כוח עבודה זול עם הפליטים הסורים
כבר נמאס להם
כשאסד נפל נגיד בסוריה אוסטריה הציעה לפליטים לעבור לשם ואפילו הציעה להם מענקים בשביל זה
אנונימית
מאמין שעם הכוח של טראמפ הוא יצליח אפילו להכריח מדינה לקבל אותם
כמו שהוא הכריח נדמה לי את קולומביה לקבל אליה מהגרים ואמר להם שאם לא, הוא יטיל עליהם מכסים
שואל השאלה:
^ ואם אני לא טועה הם בכל זאת לא קיבלו, והוא הטיל מכס
אנונימית
^^אני קראתי בסטורי של עמית סגל שהם התקפלו וקיבלו בסוף
שואל השאלה:
^ את האמת לא ידעתי, טוב לדעת
אבל על קנדה (כי היא לא מסכימה להצטרף לארהב) ומקסיקו אם אני לא טועה הוא כן הטיל מכס
אנונימית
קנדה לא תצטרף לארה"ב כל כך מהר
שואל השאלה:
נכון, אני לא חושבת שיש מצב שהם יתקפלו לו
אנונימית
אבל תכלס אין שום הבדל בין קנדים לאמריקאים אני באמת לא מבדיל

בכל מקרה, בנוגע לשאלה, הכל אפשרי, המציאות מתחילה מהדמיון שלנו
יש כלל בחיים שרלוונטי מאוד לפה
כששומעים עצה ממישהו, או כאשר צופים סרט שמטרתו להעביר מסר
חשוב לדעת מי הבן אדם מאחורה ומה האינטרסים שלו.
יש משפט עתיק שאומר
"היזהר מהיועצך לפי דרכו"
כי הם יכולים לקחת סיפור ולהציג אותו בצורה שלילית, לשקר והכל למען האינטרס.

במקרה שלנו, ראית איך הבמאי הישראלי התייחס לחיילים? יש לי סרטון, ראית את השנאה שלו בעיניים?
ובאוסקר הם הזכירו את החטופים בסוף, אחרי עזה והכל כדי לצאת ידי חובה..
אם בא לך אתן לך קישור לסרטון.
יש ישראלים ששונאים את עצמם והעם שלהם, וזה פשוט קשה להכיל ולהבין את זה.
אז די ברור שהסרט לא הולך לשקף פה אמת.

כמו שלא היית צופה בסרט דקומנטרי של דעאש על היהודים שגונבים להם את האדמות, למה? כי אי אפשר לסמוך עליהם, והם יציגו הכל מעוות.
אז כנ"ל חמאס, וכנ"ל במאי ישראלי שהשנאה יוצאת לו מהעיניים.
את השנאה הזאת גם הכרתי ממישהו שלמד איתי באוניברסיטה, מבוגר ממני, אבל היה לו מחשבה דומה ושנאה דומה.
אם יש לחץ מצד ארה"ב זה יעבוד

חוץ מזה שאירופה והעולם קיבלו בעשור האחרון 600 אלף ערבים מישראל
שואל השאלה:
אבל כנראה הם היו ערבים מבוססים. או לאו דווקא מבוססים ממש, פשוט בעלי מקצוע מבוקש או משהו
אירופה לא תרצה לקבל אנשים בלי כלום- בדיוק כמו שהיה להם נוח שהעקורים יהגרו לישראל אחרי מלחמת העולם השנייה
אנונימית
הם כוח עבודה זול
חוץ מזה שהילודה שם על הפנים אז הם נואשים להגירה

מה שכן, יהודים באירופה ירגישו פחות בטוחים שיש שם כזה הרבה עזתים בנוסף לנאצים הרגילים שנמצאים שם
אבל אני חושב שזה רק מדגיש שהמקום האמיתי של היהודים הוא לא באירופה או בגולה והם צריכים לעלות ארצה
עשה לי בחילה
הוא סרט גרוע
אנונימי
גועל נפש