79 תשובות
אל תלכי אליו הבית בדייט שני
את לא באמת מכירה את הבן אדם ואין לך מושג איך הוא יתנהג
את לא באמת מכירה את הבן אדם ואין לך מושג איך הוא יתנהג
לא מומלץ ללכת לבית בדייט שני את לא מכירה אותו זה מסוכן קצת
שואל השאלה:
חבר ממש טוב שלי שידך בנינו
אני די סומכת עליו שהוא נורמלי
אנחנו גם מדברים מלא והוא חמוד
חבר ממש טוב שלי שידך בנינו
אני די סומכת עליו שהוא נורמלי
אנחנו גם מדברים מלא והוא חמוד
אנונימית
מה אין לך מודעות הוא הזמין אותך לבית שלו לא בשביל להכין אוכל אלא להכין דברים אחרים
אז מה אם שידכו בינכם זה לא אומר שהוא נורמלי
אף אחד לא מזמין הביתה דייטים ראשונים אלא אם כן הוא מחפש משהו אחר
אז מה אם שידכו בינכם זה לא אומר שהוא נורמלי
אף אחד לא מזמין הביתה דייטים ראשונים אלא אם כן הוא מחפש משהו אחר
אל תסמכי בכזאת קלות
זה ממש מסוכן
וזה שהוא חמוד זה לא אומר כלום תאמיני לי האנשים הכי מזעזעים שפגשתי היו הכי נחמדים בעולם וכאלה שמהצד בחיים לא תנחשי עליהם שזה מי שהם
זה ממש מסוכן
וזה שהוא חמוד זה לא אומר כלום תאמיני לי האנשים הכי מזעזעים שפגשתי היו הכי נחמדים בעולם וכאלה שמהצד בחיים לא תנחשי עליהם שזה מי שהם
שואל השאלה:
הוא רציני לגביי ובאמת הזמין מצרכים הביתה שיהיה וזה
הוא רציני לגביי ובאמת הזמין מצרכים הביתה שיהיה וזה
אנונימית
אני לא מאמינה שאת בת 21 ולא חושבת שאולי הוא מצפה למשהו אחר חוץ מסתם ארוחה...
אל תהיי תמימה
מכירה בנות שנאנסו ככה
וגם לא בהכרח להיאנס מספיק שיתחיל להימרח עלייך ולשים ידיים ואת נמצאת אצלו בבית תאמיני לי שזה סיטואציה לא נעימה
מכירה בנות שנאנסו ככה
וגם לא בהכרח להיאנס מספיק שיתחיל להימרח עלייך ולשים ידיים ואת נמצאת אצלו בבית תאמיני לי שזה סיטואציה לא נעימה
^ומה אם גם היא מצפה למשהו אחר חוץ מארוחה???
חברה אתם סתם מתנפלים על הבחורה
חברה אתם סתם מתנפלים על הבחורה
אנונימית
^ ממש לא מתנפלים רוצים רק בטובתה
אולי היא רוצה ואולי לא
אולי עכשיו היא רוצה וכשהיא תגיע היא פחות תרצה
אולי היא רוצה משהו מסוים והוא רוצה משהו אחר
כשהיא אצלו בבית אין לה שום שליטה וכל הכוח אצלו
מקנאה בתמימות שלכן
אולי היא רוצה ואולי לא
אולי עכשיו היא רוצה וכשהיא תגיע היא פחות תרצה
אולי היא רוצה משהו מסוים והוא רוצה משהו אחר
כשהיא אצלו בבית אין לה שום שליטה וכל הכוח אצלו
מקנאה בתמימות שלכן
שואל השאלה:
אני לא תמימה ברור שהוא ירצה משהו אבל אני לא הולכת לשכב איתו או משהו
מקסימום נשיקה
וגם זו הזדמנות בשבילי לבחון אותו
אני לא תמימה ברור שהוא ירצה משהו אבל אני לא הולכת לשכב איתו או משהו
מקסימום נשיקה
וגם זו הזדמנות בשבילי לבחון אותו
אנונימית
לא רואה פואנטה בלבוא אל בחור הביתה בדייט השני.
אנונימית
זה הזדמנות לא טובה כי אם הוא "ייכשל במבחן" זה כבר יהיה מאוחר מידי
תבחני אותו במקום אחר שאת יכולה לקום וללכת בכל שנייה ויש אנשים מסביב ויש לך ביטחון
לא אצלו בבית כשהוא במקום הכי מוכר לו ואת במקום זר והוא בשנייה קם ונועל את הדלת
זה תרחיש קיצוני מסכימה אבל יש עוד תרחישים לפניי מספיק שיגע בך בצורה לא נעימה ולא יתייחס לזה שתנסי לעצור אותו
אומרת שוב מכירה בנות שנאנסו ככה לא אחת ולא שתיים
תבחני אותו במקום אחר שאת יכולה לקום וללכת בכל שנייה ויש אנשים מסביב ויש לך ביטחון
לא אצלו בבית כשהוא במקום הכי מוכר לו ואת במקום זר והוא בשנייה קם ונועל את הדלת
זה תרחיש קיצוני מסכימה אבל יש עוד תרחישים לפניי מספיק שיגע בך בצורה לא נעימה ולא יתייחס לזה שתנסי לעצור אותו
אומרת שוב מכירה בנות שנאנסו ככה לא אחת ולא שתיים
תתגלחי
אנונימית
תלמדי תרגילים בסיסים להגנה עצמית דרך מישהו שיודע או יוטיוב ליתר ביטחון כי את לא יודעת מה יקרה או מה עמדת הכוח שלו
דייט דני זה מוקדם מדי לבוא אליו.
תקבעו במקום אחר.
תקבעו במקום אחר.
תעשי מה שנראה לך.יש גברים אמינים לא כולם סוטים ורעים! מה שאתה חושבת
תעדכני..
את תמימה ברמות למה שתלכי לבית שלו בדייט שני את באמת חושבת שזה יגמר בארוחת ערב?
אחלה שיהיה בהצלחה אבל תיזהרי כי את לא מכירה אותו יותר מידי
הוא רוצה לשכב איתך לא לאכול איתך ולהכין איתך ארוחת ערב
נשמע חשוד
אני לא מסכים עם הגישה של רוב התשובות פה.
אתם מדברים על הסיטואציה של דייט השני ושל "ארוחת ערב אצלו בבית" כאילו הוא מתכנן לעשות איתה 0קס בדיוק שניה אחרי ארוחה, אבל אתם סתם משיגים מסקנות שלא בהכרח נכונות.
זה ש*גבר* מזמין מישהי הביתה בעיקר כסימן של דייט מסוים זה ממש לא אומר שהוא ישר רוצה לעשות משהו שקורה בשלבים מתקדמים יותר, שואלת השאלה אמרה לכם במדויק שהתכנון שלהם הוא להכין ארוחת ערב, לא מעבר לזה,
ואני מאוד בטוח שהיה פער בין הדייט הראשון לדייט השני, ככה שהיה להם מספיק זמן להכיר אחד את השניה ואין בזה שום בעיה, ואתם מדברים על דייט השני כאילו זה ה*יום* השני שהם מדברים אבל זה לא בהכרח ככה.
כמה אתם כבר מדברים? לפי התיאור ולפי איך שענית בתשובות הוא נשמע אחלה בחור שרוצה להכיר אותך ולא כמו הציפיות של רוב התשובות, הוא גם נשמע כמו בחור שאת כבר הספקת להכיר, אם הוא היה מזמין אותך הביתה מבלי שתכירי אותו כמה ימים לפני עוד הייתי מבין את התשובות ולא הייתי חושב כמו שאני חושב עכשיו, אבל אם זה לא המקרה ואת הספקת להכיר אותו מספיק ואת סומכת עליו, למה שלא תעשו ערב ביחד בבית?
אם את הכרת אותו מספיק ואת לא חושדת בו ויש ביניכם תקשורת ככה שאת סומכת עליו, לא צריך להרוס ערב של ארוחה, חברה לא כל דייט שנמצא בבית מסתיים במיטה, אני למשל בן 21 ואם הייתה אצלי בחורה והייתי מזמין אותה הביתה, לא הייתי ישירות מוביל אותה למשהו רציני אלה משהו רגוע כמו ארוחת ערב, שיחה עם ההורים, תקשורת, צחוקים וכו, אני לא חושב שאתם צריכים להגזים במקרה והם הספיקו כבר להכיר לפני דייטים ראשונים, אל תזלזלו סתם.
אתם מדברים על הסיטואציה של דייט השני ושל "ארוחת ערב אצלו בבית" כאילו הוא מתכנן לעשות איתה 0קס בדיוק שניה אחרי ארוחה, אבל אתם סתם משיגים מסקנות שלא בהכרח נכונות.
זה ש*גבר* מזמין מישהי הביתה בעיקר כסימן של דייט מסוים זה ממש לא אומר שהוא ישר רוצה לעשות משהו שקורה בשלבים מתקדמים יותר, שואלת השאלה אמרה לכם במדויק שהתכנון שלהם הוא להכין ארוחת ערב, לא מעבר לזה,
ואני מאוד בטוח שהיה פער בין הדייט הראשון לדייט השני, ככה שהיה להם מספיק זמן להכיר אחד את השניה ואין בזה שום בעיה, ואתם מדברים על דייט השני כאילו זה ה*יום* השני שהם מדברים אבל זה לא בהכרח ככה.
כמה אתם כבר מדברים? לפי התיאור ולפי איך שענית בתשובות הוא נשמע אחלה בחור שרוצה להכיר אותך ולא כמו הציפיות של רוב התשובות, הוא גם נשמע כמו בחור שאת כבר הספקת להכיר, אם הוא היה מזמין אותך הביתה מבלי שתכירי אותו כמה ימים לפני עוד הייתי מבין את התשובות ולא הייתי חושב כמו שאני חושב עכשיו, אבל אם זה לא המקרה ואת הספקת להכיר אותו מספיק ואת סומכת עליו, למה שלא תעשו ערב ביחד בבית?
אם את הכרת אותו מספיק ואת לא חושדת בו ויש ביניכם תקשורת ככה שאת סומכת עליו, לא צריך להרוס ערב של ארוחה, חברה לא כל דייט שנמצא בבית מסתיים במיטה, אני למשל בן 21 ואם הייתה אצלי בחורה והייתי מזמין אותה הביתה, לא הייתי ישירות מוביל אותה למשהו רציני אלה משהו רגוע כמו ארוחת ערב, שיחה עם ההורים, תקשורת, צחוקים וכו, אני לא חושב שאתם צריכים להגזים במקרה והם הספיקו כבר להכיר לפני דייטים ראשונים, אל תזלזלו סתם.
הוא גר באיזור שלך? למקרה
אנונימית
smokescreen ברור שתגיד את זה בטח אתה גם כן גבר אל תיהי טיפשה אל תלכי אליו הביתה כל כך מהר
אנונימית
^את קראת עד הסוף את מה שרשמתי?
אם קראו לך מקרים שמישהו מיהר לעשות איתך או עם מישהי אחרת דברים שעושים בשלבים מתקדמים יותר אני מצטער לשמוע בשבילך אבל זה פשוט לא הבן אדם הנכון, זה ממש לא אומר שככה זה קורה אצל כל אחד בשלב ההתקדמות ראשונית כשרק מכירים את הבן אדם, אני מכיר זוגות שהיו כבר ביחד בבית כמה שבועות אחרי והם לא שכבו, הם נהנו בבית, תפסיקו כל דבר ב"גבר" לחבר למשהו קיצוני כדי בכוונה סתם להשיג פחד מבלי שאתם מכירים את הבן אדם זה באמת דוחה.
אם קראו לך מקרים שמישהו מיהר לעשות איתך או עם מישהי אחרת דברים שעושים בשלבים מתקדמים יותר אני מצטער לשמוע בשבילך אבל זה פשוט לא הבן אדם הנכון, זה ממש לא אומר שככה זה קורה אצל כל אחד בשלב ההתקדמות ראשונית כשרק מכירים את הבן אדם, אני מכיר זוגות שהיו כבר ביחד בבית כמה שבועות אחרי והם לא שכבו, הם נהנו בבית, תפסיקו כל דבר ב"גבר" לחבר למשהו קיצוני כדי בכוונה סתם להשיג פחד מבלי שאתם מכירים את הבן אדם זה באמת דוחה.
ברור שלא בהכרח
אף אחד לא טען שבהכרח
אבל זה לא סיכון ששווה לקחת כי אם הוא כן כזה אז המחיר שהיא תשלם הוא מאוד מאוד גבוה
חוץ מזה יש עניין של הרגלים בחיים אולי הוא לא כזה והבא אחריו לא יהיה כזה, אבל אם היא תמשיך לעשות דייטים ראשונים בבית יבוא יום שזה לא יגמר טוב
אף אחד לא טען שבהכרח
אבל זה לא סיכון ששווה לקחת כי אם הוא כן כזה אז המחיר שהיא תשלם הוא מאוד מאוד גבוה
חוץ מזה יש עניין של הרגלים בחיים אולי הוא לא כזה והבא אחריו לא יהיה כזה, אבל אם היא תמשיך לעשות דייטים ראשונים בבית יבוא יום שזה לא יגמר טוב
דיי לחשוב שכל גבר הוא אנס
נשמע אחלה דייט שיהיה לכם
כן תיזהרי שמרי על עצמך זה בכל זאת דייט שני
וזהו
נשמע אחלה דייט שיהיה לכם
כן תיזהרי שמרי על עצמך זה בכל זאת דייט שני
וזהו
כן ודי ברור שגבר רשם את זה כל כך קל לכם להגיד שהדברים האלה זה כלום אבל בפועל אחד הדברים שהכי מסוכנים לבחורה זה ללכת לבית של גבר שהיא בקושי מכירה
אנונימית
תתארגני יפה, לכי עם 100 אחוז בטלפון אליו, תהיי עם תיק קטן עם דברים שאת צריכה, שימי בושם ותהניי! :)
אתם כותבים לה תזהרי תשמרי על עצמך
אבל כשהיא אצלו בבית אין לה שום דרך לשמור על עצמה
אבל כשהיא אצלו בבית אין לה שום דרך לשמור על עצמה
שותף יקר 42 לא כל גבר הוא אנס אבל רוב מוחלט של האנסים הם גברים ויש כמות הזויה של מקרים אז לצאת מנקודת הנחה שכל גבר הוא כזה זה הדבר הנכונה להסתכל על זה עדיף לחשוב שמישהו הוא אולי אנס כשהוא לא מאשר לסמוך על מישהו שהוא כן והסיבה שאנחנו חייבות לחשוב ככה זה נטו בגללכם אז אין לכם שום זכות להגיד למישהי לא לחשוב ככה
אנונימית
אל תחשבי ככה לא מכריח אותך כלום
אבל גם את אל תכניסי לפאראנויות בחורה שכולה רצתה לשאול איך להתארגן לדייט
אבל גם את אל תכניסי לפאראנויות בחורה שכולה רצתה לשאול איך להתארגן לדייט
שמעי אל תלכי לבית שלו.
רוב הסיכויים שהוא ימזמז אותך
ובואי זה גם דייט שני את לא באמת מכירה תבן אדם
תבקשי ממנו לצאת למקום אחר
רוב הסיכויים שהוא ימזמז אותך
ובואי זה גם דייט שני את לא באמת מכירה תבן אדם
תבקשי ממנו לצאת למקום אחר
מי שסימן מינוס
אני אמרתי את שלי והוא יכול לעשות את זה
אני אמרתי את שלי והוא יכול לעשות את זה
^^^^^^^^^stitch, אבל למשל אם הם כבר מכירים כמה שבועות והפער בן הדייטים היה כבר אחרי שהם הספיקו להכיר אחד את השניה, אין בזה שום בעיה, אני גם ציינתי שבמקרה והדייט שלהם היה מתקיים רק כמה ימים אחרי הכרות,
אני הייתי מסכים איתך בגישה, אבל אם המצב ביניהם הוא כבר כמה שבועות אז הם הספיקו להכיר עד לרמה שאפשר לשמוח אחד על השניה.
ברור לי שבדוגמה שלי אני לא אזמין מישהי ישירות לבית שלי ימים אחרי הכרות, בגלל שהיא לא מכירה אותי ואני גם לא, אבל אם זה קורה אחרי כמה שבועות והקשר בריא, זאת לא בעיה.
אני הייתי מסכים איתך בגישה, אבל אם המצב ביניהם הוא כבר כמה שבועות אז הם הספיקו להכיר עד לרמה שאפשר לשמוח אחד על השניה.
ברור לי שבדוגמה שלי אני לא אזמין מישהי ישירות לבית שלי ימים אחרי הכרות, בגלל שהיא לא מכירה אותי ואני גם לא, אבל אם זה קורה אחרי כמה שבועות והקשר בריא, זאת לא בעיה.
^ מה זה מכירים? התכתבויות זה לא להכיר
10 דקות פנים אל פנים שוות יותר מחודש של התכתבות
בואו אנשים נשואים עשור ומגלים שהבני זוג שלהם בוגדים או מתחזים או הסתירו מהם סודות במשך שנים
אז אל תגידו לי שאחרי 3 שעות ביחד היא מכירה אותו
אין שום סיבה בעולם שבחורה בת 21 תלך לגבר הביתה בדייט שני
זה לא שווה את הסיכון בשום צורה
10 דקות פנים אל פנים שוות יותר מחודש של התכתבות
בואו אנשים נשואים עשור ומגלים שהבני זוג שלהם בוגדים או מתחזים או הסתירו מהם סודות במשך שנים
אז אל תגידו לי שאחרי 3 שעות ביחד היא מכירה אותו
אין שום סיבה בעולם שבחורה בת 21 תלך לגבר הביתה בדייט שני
זה לא שווה את הסיכון בשום צורה
ואי לגמרי
וזה כולה דייט שני היא לא לגמרי מכירה אותו
שתיקח קצת תזמן
וזה כולה דייט שני היא לא לגמרי מכירה אותו
שתיקח קצת תזמן
^^אבל הינה, הציפיה האוטומתית שלך הייתה שכנראה הקשר שלהם נהיה עד עכשיו בשיחת טלפון, אבל זה *לא* מה שהיא אמרה וזה לא בהכרח נכון וזה סתם להלחיץ את הבן אדם וסתם לבנות תסריט שכנראה גם לא קיימת זה לא תמיד נכון, מה אם זה לא ככה?
אם הם דיברו עד עכשיו פנים מול פנים וגם בהתכתבויות ולא רק זה + שיחות טלפון (ולא לכמה שעות), אין פה בעיה מסויימת, אני מבין את הלחץ ואני מכיר סיטואציות בהם יש אנשים שמראים את עצמם כחמודים או חמודות ואז בסוף אחרי כמה זמן מגלים את הפנים האמיתיות שלהם.ן, זה לא בהכרח אומר שזה אמור לקראת עם אותו בחור.
אם הם דיברו עד עכשיו פנים מול פנים וגם בהתכתבויות ולא רק זה + שיחות טלפון (ולא לכמה שעות), אין פה בעיה מסויימת, אני מבין את הלחץ ואני מכיר סיטואציות בהם יש אנשים שמראים את עצמם כחמודים או חמודות ואז בסוף אחרי כמה זמן מגלים את הפנים האמיתיות שלהם.ן, זה לא בהכרח אומר שזה אמור לקראת עם אותו בחור.
^ איזה ציפיה אוטומטית?
היא אמרה שהם יצאו לדייט אחד
מבחינתי זה לא משנה אם הם התכתבו חודש או שבוע לא מכירים אופי של בן אדם בהתכתבויות
היא אמרה שהם יצאו לדייט אחד
מבחינתי זה לא משנה אם הם התכתבו חודש או שבוע לא מכירים אופי של בן אדם בהתכתבויות
אתם לא עונים לה על השאלה בכלל היא שואלת איך להתכונן לא האם ללכת אליו
בקיצור
שתיקח תזמן והיא לא לגמרי מכירה אותו
שתיקח תזמן והיא לא לגמרי מכירה אותו
^^^^ ומה אם זה כן ככה?
לא מנסה להלחיץ אין מה להילחץ, פשוט להתנהג באחריות, בחורה צריכה לשמור על עצמה, וכמה שהיא תבין את זה בגיל צעיר ככה יותר טוב
לא מנסה להלחיץ אין מה להילחץ, פשוט להתנהג באחריות, בחורה צריכה לשמור על עצמה, וכמה שהיא תבין את זה בגיל צעיר ככה יותר טוב
^^מה אם כן? אנחנו לא יודעים את הסיפור כולו ואנחנו לא יכולים לדעת את זה, לא שמענו את הכל משואלת השאלה בגלל זה אם במקרה וזה כן היה ככה אני הייתי עונה אחרת גם לשאלה, לא בשביל הלחיץ כי אני גם מכיר סיפורים שהיו בנות שהתנגשו בגברים שבסוף לא היו מתאימים להם, אבל אנחנו שוב לא מכירים את הסיפור המלא, נכון לרגע לא נשמע שום דבר חשוד עד שאנחנו מקבלים עוד פרטים.
אני מסכים איתך בכללי שבדיוק כמו שאישה צריכה לדאוג לביטחון שלה, ככה גם הגבר, זה חשוב, ואם היא לא מרגישה נוח במשהו היא תמיד יכולה להגיד לו את זה.
אני מסכים איתך בכללי שבדיוק כמו שאישה צריכה לדאוג לביטחון שלה, ככה גם הגבר, זה חשוב, ואם היא לא מרגישה נוח במשהו היא תמיד יכולה להגיד לו את זה.
היא כתבה דייט שני, חבר משותף שידך ביניהם
לא רואה איזה פרטים חסרים
בכל מקרה אני כתבתי פה מעל ומעבר חחח מכאן אין ספק שזאת החלטה שלה
לא רואה איזה פרטים חסרים
בכל מקרה אני כתבתי פה מעל ומעבר חחח מכאן אין ספק שזאת החלטה שלה
תתגלחי
תתעלמי מהתגובות של הילדים בהגזמה פה, סתם מבוהלים שלא היו באינטרקציה עם המין השני כנראה,
אם את מכירה אותו ואת סומכת עליו אז הכל בסדר ותהנו
אם את מכירה אותו ואת סומכת עליו אז הכל בסדר ותהנו
^^^^נכון זהו זה בדיוק הפואנטה, אנשים משיגים ישירות מסכנות בגלל ש"מבחינתם דייט שני זה עדיין טווח זמן קצר של היכרות", stitch כמו שרשמת לפני שמבחינתך זה לא משנה אם הם התכתבו חודש או לא זה ממש משנה אם זה טווח הקשר של *חודש*, אבל אנחנו גם לא מכירים האם הם מדברים פנים מול פנים ואני בטוח מאוד שכן אבל אנחנו ממש לא יכולים להגיד להם שלא, אנחנו לא בסיפור עצמו,
זה סתם להכניס את הבן אדם ללחץ מבלי לשמוע את שואלת השאלה, אנחנו כרגע משיגים מסקנות מלבד עצמינו, אבל שואלת השאלה לא רשמה האם הם התכתבו חודש או דיברו חודש, וחודש זה מלא זמן בשביל דייט שני לפחות, בטווח חודש הם כבר מכירים טוב מאוד.
אני מבין מאיפה מחשבה וציפיה מלחיצה מגיעה בגלל סיטואציות שקראו לבנות אחרות, אבל לא צריך להכניס את זה בכוח לסיטואציה הזאת שאנחנו אפילו לא מכירים בצורה מפורטת, עצם העובדה ששואלת השאלה גם לא רשמה האם הם מתכתבים או מדברים וכמה זמן, מבחינתך זה יכול להיות טווח קצר בגלל שזה דייט שני, אבל זה לא בהכרח מבחינתם כי אצלהם יכול להיות סיפור אחר לגמרי ואנחנו לא יכולים להשיג מסכנה ללא להכיר בוודאות את הסיפור.
זה סתם להכניס את הבן אדם ללחץ מבלי לשמוע את שואלת השאלה, אנחנו כרגע משיגים מסקנות מלבד עצמינו, אבל שואלת השאלה לא רשמה האם הם התכתבו חודש או דיברו חודש, וחודש זה מלא זמן בשביל דייט שני לפחות, בטווח חודש הם כבר מכירים טוב מאוד.
אני מבין מאיפה מחשבה וציפיה מלחיצה מגיעה בגלל סיטואציות שקראו לבנות אחרות, אבל לא צריך להכניס את זה בכוח לסיטואציה הזאת שאנחנו אפילו לא מכירים בצורה מפורטת, עצם העובדה ששואלת השאלה גם לא רשמה האם הם מתכתבים או מדברים וכמה זמן, מבחינתך זה יכול להיות טווח קצר בגלל שזה דייט שני, אבל זה לא בהכרח מבחינתם כי אצלהם יכול להיות סיפור אחר לגמרי ואנחנו לא יכולים להשיג מסכנה ללא להכיר בוודאות את הסיפור.
למה אתה בטוח שכן? היא לא כתבה שום דבר על מסגרת משותפת
מן הסתם עניתי רק לפי מה שהיא כתבה
מן הסתם עניתי רק לפי מה שהיא כתבה
^יכולתי לשאול את אותו הדבר, למה את חושבת שזה לא בהכרח ככה? כן אני יודע מה התשובה, אבל אי אפשר לשלות על ההחלטה של בן אדם כל עוד אנחנו לא מכירים את הסיפור כולו, כרגע אין משהו חשוד, מה שחשוד זה הציפיות הישירות והמחשבה ותסריט שישירות חשבת עליו מסיבה של דאגה לבן אדם, ואני מבין את זה שלא תחשבי לא נכון וזה בסדר לגמרי, אבל פה מאיפה לנו לדעת האם זה נכון או לא? זאת גם הנקודה..
קחי קונדום.
סתם.
זה דייט שני. אל תלכי לבית, את בקושי מכירה אותו, את לא יודעת מה יקרה. הוא יכול להיות ג'טלמן ואז כשתבואי אליו הביתה לאנוס אותך.
תחכי, אל תלכי אליו הביתה בדייט שני, רק אחרי שתכירי אותו, אחרי 10 דייטים.
בינתיים תלכי לאיזור שלו, או שתיפגשו באמצע.
סתם.
זה דייט שני. אל תלכי לבית, את בקושי מכירה אותו, את לא יודעת מה יקרה. הוא יכול להיות ג'טלמן ואז כשתבואי אליו הביתה לאנוס אותך.
תחכי, אל תלכי אליו הביתה בדייט שני, רק אחרי שתכירי אותו, אחרי 10 דייטים.
בינתיים תלכי לאיזור שלו, או שתיפגשו באמצע.
^^ כי היא לא כתבה על זה כלום, התייחסתי למה שהיא כתבה
מן הסתם שאם יש עוד הכרות קודמת ביניהם שהיא לא סיפרה יכול להיות שזה משנה את התשובה
בכל מקרה שוב לא אמרתי שבטוח יקרה משהו, אמרתי שזה לא שווה את הסיכון
ואין שום סיבה לא לחכות עם זה עוד דייט או שניים
אם הוא כזה מדהים ומקסים הוא יבין ויתאפק
מן הסתם שאם יש עוד הכרות קודמת ביניהם שהיא לא סיפרה יכול להיות שזה משנה את התשובה
בכל מקרה שוב לא אמרתי שבטוח יקרה משהו, אמרתי שזה לא שווה את הסיכון
ואין שום סיבה לא לחכות עם זה עוד דייט או שניים
אם הוא כזה מדהים ומקסים הוא יבין ויתאפק
עזבי סומכת...
גם אמרת די סומכת לא סומכת, זה אומר הרבה...
אל תלכי אליו הביתה.
גם אמרת די סומכת לא סומכת, זה אומר הרבה...
אל תלכי אליו הביתה.
זה ממש א,ב דייט שני להביא אותה הביתה ולעשות דברים אסורים.. חילונים עושים את עצמם כאלה תמימים שזה הורג.
מסכימה איתך עד הקטע של החילונים
לא מומלץ אני ואקסית שלי עשינו את זה וגם ישנתי אצלה והכל והיא נפרדה ממני גם בגלל שלקחנו הכל מהר מידי וגם בגלל עוד כמה סיבות שאני לא אפרט
כמובן שצריך להזהר ולשים לב ולא לסמוך על אנשים מהר מידי אבל חשוב לדבר על מה המטרה של היחסים ושל הקשר שלכם ולוודא שאתם על אותו גל
את הארוחת ערב כפרה
אנונימי
^^^^^אבל תפסיקו להשיג מסקנות שהם יעשו דברים "אסורים", זה לא נכון להגיד על חילונים גם שהם תמימים רק בגלל שהיו אצלכם מקרים הפוכים עם אנשים הלא נכונים שעברתם איתם גם אצלי זה היה ככה שמישהי הייתה איתי נחמדה עד שהיא התחילה לנצל את ההזדמנות בדברים אחרים (לא דייט אבל עדיין), שוב אתם גם לא מכירים את הסיפור וחבל להלחיץ את הבן אדם.
זה לא קשור, צריך להיזהר עם זה ואני לא מצדיקה ממש את מה שאתה אומר..
והוא יכול לעשות לה דברים זה רק דייט שני שלהם..
והיא לא מכירה אותו ככ
שאלה לי אלייך עכשיו
אם היית במקומה מה היית עושה??
והיא לא מכירה אותו ככ
שאלה לי אלייך עכשיו
אם היית במקומה מה היית עושה??
דייט שני בבית שלו?!
או הל נו נו נו!!
אחותי לא, מה דייט שני בבית שלו?
או הל נו נו נו!!
אחותי לא, מה דייט שני בבית שלו?
^^^^אבל מה הבעיה להיפגש במקום ציבורי למה בכוח
אתה לא מבין שיש פה פער פיזי שהיא לא יכולה לעשות נגדו כלום כאילו חסר חולי נפש בחוץ מה הלחץ דייט שני לבוא הביתה
אתה לא מבין שיש פה פער פיזי שהיא לא יכולה לעשות נגדו כלום כאילו חסר חולי נפש בחוץ מה הלחץ דייט שני לבוא הביתה
אנונימית
^^^אבל הוא לא במקומה הכוח אצלם זה מה שבנים לא מבינים הם חושבים על זה כאילו הם בסיטואציה אבל זה לא ככה הוא ב2 שניות מנטרל אותה לרצפה אם זה מה שבאלו
אנונימית
תכלס
קיצר ללכת לבית של מישהו בדייט שני = אונס..
דיי להיות נאיבים
דיי להיות נאיבים
קונדומים וגלולות
יש כאלה חמודים גם עד אחרי החתונה ופתאום מתחרפנים וכאלה שזה קורה להם אחרי הילד הראשון אף פעם אי אפשר לדעת
את חושבת שהוא חמוד ויכול להיות שכן אבל את לא באמת מכירה אותי בסופו של דבר
את חושבת שהוא חמוד ויכול להיות שכן אבל את לא באמת מכירה אותי בסופו של דבר
נראה לי שארוחת הערב זה לא הדבר היחידי שהוא יעשה...
אנונימי
שואלת השאלה
אם הלכת אליו.. בהצלחה לך.
אם הלכת אליו.. בהצלחה לך.
^^אני מת
אנונימי
אחותי אם את הולכת (מה שאני ממש לא ממליצה)
דבר ראשון לספר למישהו, הורים, אחים, חברים.
טלפון עם סוללה מלאה, מצידי תקחי מטען נייד.
ללמוד הגנה עצמית. לקחת ספריי פלפל, כל דבר להגן על עצמך. לדווח מיקום כל כמה זמן למשפחה וחברים. לספר לו, שמישהו שאת מכירה נמצא בסביבה. שמחכים להגיע הביתה, וידאגו אם תאחרי. תבקשי שיבואו לאזור של הבית שלו.
כסף, למקרה.
שמרי על עצמך,בבקשה
דבר ראשון לספר למישהו, הורים, אחים, חברים.
טלפון עם סוללה מלאה, מצידי תקחי מטען נייד.
ללמוד הגנה עצמית. לקחת ספריי פלפל, כל דבר להגן על עצמך. לדווח מיקום כל כמה זמן למשפחה וחברים. לספר לו, שמישהו שאת מכירה נמצא בסביבה. שמחכים להגיע הביתה, וידאגו אם תאחרי. תבקשי שיבואו לאזור של הבית שלו.
כסף, למקרה.
שמרי על עצמך,בבקשה
להביא אמצעי מנ*עה ליתר ביטחון מאמוש
וואי כולם פה ילדים נכון שאומרים stranger danger אבל כפרה עליכם היא בחורה גדולה ויודעת מה היא עושה. נכון ללכת לבית בדייט שני זה לא אידיאלי אבל אם מדברים על זה מראש ומסדרים בינכם את עניין המיניות ושלא יהיה עם ציפיות אז זה בסדר. אני יצאתי עם בחור שדיברתי איתו באינסטגרם שבועיים ולמרות שיצאנו לדייטים בחוץ גם אם הוא היה מזמין אותי לבית שלו כנראה שהייתי מסכימה כי סמכתי עליו והבהרנו מה כל אחד מחפש ושלא צריך לרוץ עם המיניות
תןב^
תאמת אני אגיד לך.. דייט שני לא עושים בבית .. במיוחד לא שלו זה קצת מוזר בלי קשר כאילו תלוי סיטואציה כן אבל מה זה הרכב שלי בתיקון אז בואי אלי יש הרבה פתרונות ולא בכזו קלות תסכימי להגיע לבית של גבר שאת לא מכירה דייט אחד זה כלום בסופו של דבר אז תשקלי את זה בחוכמה ופליז אל תהיי תמימה וזה אני לא אומרת שהוא רוצה לשכב איתך או לאנוס חס וחלילה חס ושלום אבל את יודעת אל תחשבי גם שזה יהיה הסיבה היחידה גם אם זו כן הסיבה
אחותי לא מומלץ ללכת אליו ישר בדייט ראשון
אבל אם בכל זאת את הולכת אליו
תבואי אליו כמו שאת מהממת וזהו אוליי תביאי איזה יין
אבל אם בכל זאת את הולכת אליו
תבואי אליו כמו שאת מהממת וזהו אוליי תביאי איזה יין
איזה מגזימים כולם פה זה לא שהוא יזמין אותה היא הציעה את זה כי האוטו בתיקון בחיית
תגיד לי אתה מטומטם או שאתה מטומטם??