6 תשובות
כלום אתה צריך להרפות קצת כנראה היא נכנסה למשבר קטנטן
וגם מדי פעם תשאל "את מרגישה טוב" ?? ככה אין מה לעשות ככה זה
שואל השאלה:
סליחה על זה אני בת
אני מנסה להרפות אבל לא הולך
סליחה על זה אני בת
אני מנסה להרפות אבל לא הולך
אנונימית
תשאלי אותה
שואל השאלה:
זה יהיה דביק או חופר אם אני אשאל אותה? כי היא עדיין בכלל לא ענתה לי
זה יהיה דביק או חופר אם אני אשאל אותה? כי היא עדיין בכלל לא ענתה לי
אנונימית
אולי היא עסוקה לאחרונה