9 תשובות
התיכון היחיד בכפר יונה זה איש שלום.. ובתור מישהי שנמצאת בבית ספר הזה אין לנו מגמה כזאת
אנונימית
אין
אנונימית
שואל השאלה:
ורפואה רגיל?
אנונימית
שואל השאלה:
פליז תעני
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עדכני?
אנונימית
יש לנו ביורפואה
אני עולה לתיכון שנה הבאה ואני הולכת לביורפואה
אז אל תבלבלי תשכל
אנונימית
אנונימית
במערכת שלנו של שחף רשום את כל המגמות בימים שיש לנו מגמות. ואין רפואה. ואם היה היה רשום, שמעי כנראה יש את המגמה אבל אף אחד לא נרשם אליה.
אז כנראה לא פתחו אותה בעיקרון
אנונימית
אין לנו רפואה בעיקרון
אנונימית