9 תשובות
שואל השאלה:
כמה זמן
אנונימית
הייתי שמה בערך 6 שעות הרופא אמר לי לא מעל 3 שעות וגם לא לנשים הרבה רק איזה 3 טיפות ולאזן את ה עם שמנים אחרים כי זה שמן חזק
עדיף קיק אני משתמש השיער שלי הרבה יותר בריא מאז
אכתוב לך מה אני עושה 3 שעות לפני כל מקלחת אולי תצטרכי
השמנים שאני שמה בשורש
כמה טיפות משמן
חוחובה
ארגן
שקדים
המ"פ
ורוזמרין
לא הרבה!! לא להעמיס על הקרקפת כמה טיפות מכל שמן

על הקצוות מורחת
שמן קוקוס
שמן חוחובה
ושמן מרוקאי

אחרי ששמת את השמנים את עושה עיסוי קרקפת לאיזה 3 דקות ואחרי 3 שעות חופפת עם שמפו פעמיים
כל השמנים קניתי מביןטיקר עלי לי איזה 90 שקל
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
גג 3 שעות הייתי גם נשארת עם זה הרבה שעות וכל הקרקפת שלי הייתה אדומה ומלא קשקשים והרופא אמר לי שזה מזה
אמאלה אל תשארי עם זה הרבה זמן עם השיער זה מגרה את הקרקפת
רק אחרי החפיפה