2 תשובות
אני אישית
מאוד נהנתי מסטקיית הבוקרים שבחיפה
ב100 שקח קיבלתי אוכל שהיה יכול להפסיק לי לשבוע
הדבר היחידי שלא אהבתי זה הבשר קצת מטוגן עם יותר מידי שמן אבל זאת בעיה אישית שלי
מאוד מומלץ
אם את הולכת, למרות שהקינוחים כוללים, ממליץ להוסיף 18 שח על הסופלה
כי הוא אלוהי
מאוד נהנתי מסטקיית הבוקרים שבחיפה
ב100 שקח קיבלתי אוכל שהיה יכול להפסיק לי לשבוע
הדבר היחידי שלא אהבתי זה הבשר קצת מטוגן עם יותר מידי שמן אבל זאת בעיה אישית שלי
מאוד מומלץ
אם את הולכת, למרות שהקינוחים כוללים, ממליץ להוסיף 18 שח על הסופלה
כי הוא אלוהי
בורגר
באותו הנושא: