5 תשובות
למה שתרצי
אנונימית
אני יכול להביא לך לדיסקורד אחי
חיים
יש בטלגרם פשוט אין לי טלגרם
נע.. אני דיי בטוחה שיש בטלגרם משהו
אנונימית
באותו הנושא: