התחברות
הרשמה
בעסקה שהייתה שיחררו מחבלים שעשו את ה7.10?
אם כן זה בושה
3 במרץ 2025, 01:44
ישראל
2 תשובות
80 אחוז המחבלים זה מהנובו
M
Miyagi & Andy Panda
כן לצערנו כן
ל
לא פראיירית
באותו הנושא:
ראיתי עכשיו בטלגרם שישראל שיחררה 40 מחבלים בחזרה לרצועת עזה יכול להיות שעשו עסקה קטנה של 6 גופות ו40 מחבלים?
תומכים בעסקה של שחרור מחבלים תמורת חטופים?
מה דעתכם על זה ש-3000 מחבלים ישוחחרו בעסקה?
שאני אבין שיחררו איזה מחבלים מהכלא עוד בשביל עסקת החטופים ????
ראיתי בחמ"ל משחררים 300 מחבלים בישביל 50 חטופים, לא אמרו שיחררו 150 אנשים לא מחבלים בישבילם???
כמה מחבלים משתחררים בעסקה?
זה נכון שסינואר היה אסיר שלנו ובעסקת שליט שיחררו אותו?
2 המחבלים שרצחו בירושלים זה שני מחבלים ששוחררו בעסקה האחרונה?
שיחררו מחבלים בתמורה לשירי אריאל כפיר ועודד?
למה בעסקת החטופים לא שיחררו גם גברים?
אתם מסכימים עם בג"ץ, שאמר: שצריך לשחרר עוד מחבלים שלא שחררו בעסקה, כי זה פוגע בשוויון?