16 תשובות
גם שלי אנהייפןן
בלאקפינק
stray kids
מונסטה אקס
ביטיאס
seventeen
אבל באמת שזה משתנה כל יום
לפעמים זה txt/ nct/aespa/ shinee/ everglow
תלוי במצב הרוח
אנסיטי
^ijbol גם אני רציתי לשאול את זה
^^באמת אחלה להקה. (לא אני עשיתי את המינוסים) אבל מתאיו תומך בפלסטין אז אולי לכן...
^ מלא איידולים תומכים בפלסטלינה חינם (לצערי) אבל לא חושב שזאת סיבה טובה לשלול להקה שלמה, רב הסיכוים שזאת לא הסיבה כי הם לא הלהקה היחידה עם תומכי פלסטין
רד וולווט
stray kids
^^ על מה כל המינוסים?? מה zb1 עשו לכם?? חשבתי שאנשים כאן אוהבים אותם לול מה
שאלה רצינית כי אני מבולבל