9 תשובות
תראה, לפי איך שאני רואה את זה, התחמקת מבעיה רצינית.
זה צעד שמצביע על אנוכיות, על טמטום ובעיקר על חוסר אהבה- ואתה לא רוצה להיות בזוגיות בלי אהבה.
קח את הלבד שלך לבנות את עצמך לבד, להבין מי אתה כשאתה לא בזוגיות ואיך אתה יכול להקיף את עצמך בסביבה בריאה ותומכת ואני מבטיח לך שממש עוד קצת אתה תכיר מישהי שאתה תודה לאלוהים כל יום שהוא נתן לך לעבור את הפרידה הזאת רק בשביל לפגוש אותה.
אתה ראוי למישהי הרבה יותר טובה
זה צעד שמצביע על אנוכיות, על טמטום ובעיקר על חוסר אהבה- ואתה לא רוצה להיות בזוגיות בלי אהבה.
קח את הלבד שלך לבנות את עצמך לבד, להבין מי אתה כשאתה לא בזוגיות ואיך אתה יכול להקיף את עצמך בסביבה בריאה ותומכת ואני מבטיח לך שממש עוד קצת אתה תכיר מישהי שאתה תודה לאלוהים כל יום שהוא נתן לך לעבור את הפרידה הזאת רק בשביל לפגוש אותה.
אתה ראוי למישהי הרבה יותר טובה
וואו אשכרה היא לא שווה אותך רק על זה אפשר לראות כמה היא רדודה!!
תודה שפטרנו חלאת אדם היא
בחורה נבלה
זה הסוג הכי מסריח של בנות
אתה זכית
היא הפסידה.
זה הסוג הכי מסריח של בנות
אתה זכית
היא הפסידה.
אימלה ממש כואב לי לשמוע. זה בטח צורב אחרי 3 שנים.
תעיף אותה לעזאזל ותחשוב על ההחלמה שלך, מגיע לך הרבה הרבה יותר טוב מזה.
שתהיה לך רפואה שלמה במהרה, מלאך בירוק❤
תעיף אותה לעזאזל ותחשוב על ההחלמה שלך, מגיע לך הרבה הרבה יותר טוב מזה.
שתהיה לך רפואה שלמה במהרה, מלאך בירוק❤
אני ככ מצטערת לשמוע:(
שתתבייש לה עם ההתנהגות המזעזעת הזאת
אבל לפחות גילית את הפרצוף האמיתי שלה והיא יצאה מהחיים שלך
כי לא מגיע לך מישהי כזאת
מגיע לך מישהי איכותית וטובה
שולחת לך חיבוק שלא תדע עוד צער וכאב בחיים שלך
ושבעזרת ה תמצא את הזיווג שלך במהרה
❤
שתתבייש לה עם ההתנהגות המזעזעת הזאת
אבל לפחות גילית את הפרצוף האמיתי שלה והיא יצאה מהחיים שלך
כי לא מגיע לך מישהי כזאת
מגיע לך מישהי איכותית וטובה
שולחת לך חיבוק שלא תדע עוד צער וכאב בחיים שלך
ושבעזרת ה תמצא את הזיווג שלך במהרה
❤
איכס מגעילה מגיע לך הרבה יותר
אנונימית
וואו תפי עליה ועוד בגלל נכות איכס ואני כמעט בטוח שהיא בגדה בך אין סיכוי והיא לא שווה את הבכי שלך ברצינות היא לא אתה גברי איך שאתה גם עם הנכות וואו איזה עצבים היא אפילו לא שווה דמעה ואוו אני נגעל מלחשוב על הסיטואציה
הדרך היחידה שתוכל להתגבר עליה כל כך מהר.
זה כשתבין שהיא לא אהבה אותך, עצם העובדה שהיא עזבה אותך בגלל הפציעה שלך מראה כמה בטא לא אהבה אותך, והיא גם לא אוהבת אותך.
רק אחרי שתבין את זה, תהליך ההחלמה שלך ממנה יתחיל.
זה כשתבין שהיא לא אהבה אותך, עצם העובדה שהיא עזבה אותך בגלל הפציעה שלך מראה כמה בטא לא אהבה אותך, והיא גם לא אוהבת אותך.
רק אחרי שתבין את זה, תהליך ההחלמה שלך ממנה יתחיל.
באותו הנושא: