5 תשובות
כן זה בסדר
גם אני לא בכיתי אחרי פרידה של שלוש שנים. זה חלק מהחיים, אף אחד לא מת
אנונימי
לא שגוי בך כלום ירד לי דמעות ממנה רק אחרי ששחרתי ממנה וזה היה חצי שנה בערך אחרי הייתי פשוט מנותק רגשית מהמקרה
שום דבר לא שגוי בך, בכי הוא דרך של הבעת רגש אבל הוא לא בהכרח הדרך היחידה וזה בסדר גם אם לא הרגשת את הצורך לבכות
שואל השאלה:
לאב יו גייז❤
לאב יו גייז❤
אנונימית
באותו הנושא: