6 תשובות
שהיא לא צריכה כי היא לא בגיל של סירחון
שמע יש בנות 9 שכבר מתאפרות ועושות לק גל
זה די לגיטימי שהיא תרצה לשים דאורדורנט ולהישאר היגיינית
זה די לגיטימי שהיא תרצה לשים דאורדורנט ולהישאר היגיינית
דאורדורנט זה פשוט טיפוח עצמי אם היא מרגישה לא נעים מבחינת אסתטיקה שהיא לא שמה אני לא רואה בעיה בזה שהיא מבקשת
תגידי לה שזה מיותר בגיל הזה,אבל אם זה יעשה לה טוב אז תלמדי אותה איך שמים
אני לא רואה בזה בעיה תני לה פשוט אחד עדין של ילדות וזהו כאילו היא תשמח והכל יהיה טוב
אנונימית
תגידי לה שכרגע זה לא הגיל של זיעה והיא לא צריכה
באותו הנושא: