41 תשובות
כן
לדעתי אנשים כמוך ששואלים את עצמם את זה הם מה שהופך את העולם שאנחנו חיים בו לככ נורא
כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו
אין מה להגיד יותר מזה
כן, כל אדם זה עולם ומלואו
אבל לכאורה אומרים שצריך בכול מחיר ועם זה אני לא מסכים
כן.
תחשבי על זה, 24 משפחות כל משפחה לפחות 10 אנשים 240 אנשים איבדו בן משפחה שלהם, כנ"ל על חברים, כל חטוף זה עולם ומלואו
כן ברור שצריך להחזיר אותם וזה ממש לא משנה המיספר או עם הם בחיים או מתים חייב להחזיר את כולם תזכרו שיש להם משפחות שמחכות להם וחיות בחוסר ודאות כבר 500 ימים אי אפשר להשאיר את המצב ככה
אני משוחד אבל כן
כל אדם זה עולם ומלוא
זו שאלה בכלל? ברור שכן.
כן אבל לא בכל מחיר לא כמו בעסקה שעשינו עם החלאות אדם האלה
ברור שלהחזירר
כן אבל לא בכל מחיר
טוב לא בכל מחיר אבל צריך להחזיר אותם^
ברור.
מי שאומר לא או שהוא פסיכופט או שהוא תומך פלסטין ושונא ישראל
כל ישראלי ירצה שכל החטופים יחזרו גם החיים וגם החללים.
גם אם היה שם רק מישהו אחד שעוד חי היינו עושים הכל כדי להחזיר אותו.
לא היינו נותנים לו למות שם.
למה שאלת? ברור שכן ומי שחושב שלא אל תפנה אלי
מהזה השאלה המפגרת הזאת
לא שישארו ליסבול...
תגידי את רצינית?????
ברור שכן!!
מה אם זה היה אח שלך או אמא שלך שמה?
כשאת לא יודעת מה עושים להם שם וכמה מענים אותם וגורמים להם ליסבול
צריך להחזיר את כולם אבל כמה זה אפשרי בתמורה למה שאנחנו מוכנים לתת זה כבר שאלה אחרת, כמובן שיש כאלו שלא יסכימו אתי אבל זה תלוי כמה אנחנו נותנים בתמורה
הראייה של "ממש קצת" היא לא נכונה
24 ישראלים שכל המדינה לא ישנה בגללם במשך כמעט שנתיים, ואתה אומר שזה לא משנה כי הם כמות קטנה אז אפשר להשאיר אותם למות שם? אם מישהו שאתה מכיר היה חלק מהם, היית משנה את דעתך נכון? אני חושבת שסיכוי גדול שכן
אנחנו לא נלחמים על חיי אדם לפי מספרים, אלא שכל ישראלי משנה, וכל אדם הוא עולם ומלואו. אם היינו עובדים לפי מספרים כבר מזמן היינו אבודים
אבל מה שכן, התפיסה הנכונה היא דרך מו"מ וכמה אנחנו מוכנים לתת בעסקה
לא בכל מחיר אבל כן צריך להחזיר אותם
ברו באמת אמרת את זה עכשיו?
"ממש קצת" לכל בן אדם ואדם יש חיים שלמים,הם נחטפו ללא רצונם ועוברים עינויים כל יום ויום,והמשפחות שלהם?לא ישנים יום ויום ,מזל שכתבת מאנונימי אחרת הייתי עושה לך מגילת אסתר בפרטי :)
כן בכל מחיר מי שואל אתכם
אנונימי
מה הבעיה בסיום המלחמה אין כבר מה להלחם שנה זה הרבה
אנונימי
כנראה שאתה ילד שלא מבין כלום אם אתה חושב שאין כבר מה להילחם
החמאס עדיין חי ובועט אם אין לך בעיה עם זה לך תגור בעוטף ותהיה שם בטבח הבא שהם יבצעו
^^^^
אין למה להלחם? אתה רציני?
^^^עלק '' לירי אלבג השמנה''
טמבל אנונימי אפס
גועל נפש שאתה מתכתב ככה מאחורי צ'ט ומתנסח ככה לבחורה שיצאה משבי 477 ימים
באמת שאלת את זה עכשיו?? ברר שכןן
אתה רוצה עסקה בכל מחיר ואז קורא ללירי אלבג שמנה איזה ילד חולה אתה
אנונימי
תתבייש אנונימי מי אתה שתקרא ללירי אלברג שמנה אנשים כמוך צריכים להיכחד
ברור שכן
ברור.
לא מביאים לרצח מיליוני יהודים בשביל להציל כמה..
לא פשוט
אנונימי
"כן בכל מחיר מי שואל אתכם"
כל מחיר יכול להיות להחזיר את החטופים אבל לתת לאלפים אחרים במדינה אם לא יותר למות בגלל ההשלכות שיהיו להחלטות של הממשלה עכשיו

כל מחיר יכול להיות לשרוף את כל המדינה ולתת לחמאס לשלוט פה
תהיו מציאותיים, כל מחיר זה לא משהו שאנחנו יכולים לתת לו לקרות
אז כן החטופים צריכים לחזור אבל לא על חשבון הביטחון של שאר האזרחים במדינה ועל חשבון חטופים אחרים
כן. כמובן. לא בכל מחיר- כמעט בכל מחיר.
עד החטוף האחרון
לא בכל מחיר
דעה לא פופולרית להחזיר 50 חטופים עם 2,000 הרוגים חיילים אזרחים שבאו כל למלא חובה לא שווה לא חכם מה שהם עשו.

הרגו חיים אחרים בשביל זה...
הרסו פירוקו מלא משפחות
מה שמדינה מראה היא שהיא טיפשה ופחדנית לא יותר מזה
ושיהיה אוקטובר שני שלישי רביעי ומלא פיגועים

יותר ממה שהדרך כלל כיאלו
כן בכל מחיר
אסור בכל מחיר^ אתה מעדיף לשחרר מחבלים שיעשו פיגועים ויהרגו עוד יותר יהודים ממה שהם כבר הרגו?
כולם חושבים שהם צריכים לחזור אבל השאלה באיזו דרך
החמאס יסכים לשחרר את ה24 חטופים שנשארו רק בתמורה להתחייבות שלא נחזור למלחמה ולשחרור המחבלים הכי רצחניים, כל אחד צריך לשאול את עצמו אם זה מחיר שהוא מוכן לקבל
אנונימי
כן
המדינה המפקירה אותם
ושלא ישחקו אותה כאילו לא היה אפשר להחזיר אותם עוד ב8 באוקטובר. יכלו ועוד איך. הממשלה בחרה להפקיר. "לא אבל אז חמאס יתחמשו". אנחנו ליטרלי תוך 3 ימים כיסחנו את עזה בתחילת המלחמה. סבבה. שיתחמשו. אנחנו יכולים לפרק אותם שוב. וזה יהיה יותר קל אם לא יהיה שם חטופים כי אז נוכל להיזהר הרבה פחות.
"לא אבל תהיה הפסקת אש לנצח" וממתי הממשלה שלנו עומדת בהבטחות שלה? וואלה יופי, מול האויבים הבטחות זה כן אבל מול העם זה לא. גם הפסקת אש אפשר לשבור, כמו שחמאס שבר.
הפקירו אותם ב7 באוקטובר. המינימום של המינימום לא עשו כדי להוציא אותם. רק 5% מהחטופים חזרו דרך מבצע חילוץ צבאי. 95% חזרו דרך עסקאות. להגיד שצריך להוציא אותם דרך הצבא זה בורות ונאיביות. זה לא יעבוד.
הממשלה ידעה על זה לפחות מ2022 וביבי הודה בזה. חמאס תיכנן את המלחמה הזאת עוד מ2015. ב2022 הם התחילו כבר להתאמן לקראת ה50 שנים למלחמת יום הכיפורים. צה"ל הזהיר אותם והם הזניחו. בן גביר נתן פקודה לכוחות צבאיים לעבור ליהודה ושומרון - כלומר להפקיר את הקיבוצניקים השמאלנים בשביל המתנחלים הימנים. אשכרה. החיים של השמאלנים פחות חשובים מהחיים של הימנים. הייתה חטופה שאמרה שבשבי, אחד החטופים (שנרצח) אמר לה שלא יתאמצו להחזיר אותם, כי הם מהגוש הלא נכון של המפה הפוליטית.