3 תשובות
להתאמן תמיד עוזר
היי יקירה,
אני מבין שקשה לך וכל הכבוד שאת משתפת!
אולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר , אך שימי לב שכל תחושה קשה מגיעה בסופו של דבר לסיומה וכל מצב חירום מתפוגג.
בשביל לשנות את ההרגשה שלך, אני מציע לך לשנות את המקום שאת נמצאת בו: לצאת קצת מהבית, להיפגש עם חברים, לעשות פעילות ספורטיבית או אחרת. הדברים האלו יכולים לעזור ולהקל מאוד.
אפשר גם להירשם לחוג בנושא שמעניין אותך, כמו: אומנות או ספורט או לתנועת נוער.
בהצלחה!
אני מבין שקשה לך וכל הכבוד שאת משתפת!
אולי קשה לך להאמין כרגע שיהיה בסדר , אך שימי לב שכל תחושה קשה מגיעה בסופו של דבר לסיומה וכל מצב חירום מתפוגג.
בשביל לשנות את ההרגשה שלך, אני מציע לך לשנות את המקום שאת נמצאת בו: לצאת קצת מהבית, להיפגש עם חברים, לעשות פעילות ספורטיבית או אחרת. הדברים האלו יכולים לעזור ולהקל מאוד.
אפשר גם להירשם לחוג בנושא שמעניין אותך, כמו: אומנות או ספורט או לתנועת נוער.
בהצלחה!
צאי לריצה עם אוזניות אבל לא עם מוזיקה עצובה או משהו. משהו ממש מרים.
באותו הנושא: