10 תשובות
^
זה נשמע יותר נוח, אבל אני לא מורגלת לזה
50 נראלי
שואל השאלה:
האמת שאני סתם מוסיפה כל אלבום שיש בו שיר שאני אוהבת לספרייה
יש לי גם רשימה של 51 אלבומים אבל אני לא מצליחה להשלים אותה
אנונימית
את האמת שאני עושה בדיוק את אותו הדבר
עשיתי לא מזמן הערכה גסה (עם קצת ספירה וקצת חישוב עם איך שהסליידר עובד) ואני חושב שזה בסביבות ה1200
המצב אבוד קיצר
שואל השאלה:
חחח כן לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא יותר נוח להוסיף לספרייה?
אנונימית
אני לא שומרת אף פעם אז 0
האמת שאני לא שומרת אותם בתור "מאוחר יותר", אני פשוט שומרת את השמות של האלבומים לא בספוטיפיי\שומרת בספוטיפיי אחד מהשירים שבאלבום. גם חלק מהאלבומים אין בספוטיפיי, אז יוצא להאזין לזה דרך יוטיוב\סאונדקלאוד
אין שום אלבום שמור חוץ מ2000 של ג'ואי באדאס כי הוא פשוט מושלם מידי