54 תשובות
מכופף הבננות יש לי שנאה אלייך מעכשיו
ביקשתי סליחה
לא סולחים על דבר כזה
queen
ועוד כל מיני ישנות כאלה
ועוד כל מיני ישנות כאלה
^תגידי את זה שוב.
מזהיר.
מזהיר.
איך קווין אוברייטד?^^
רדיוהד סורי אל תצאו עליי
וואן דיירקשין
אנונימית
black pink, יאלה חברים, הגיע לקורבן שלי!
זאת דעתי סהכ.
לדעתי יש יותר מדיי הייפ עליהם (ולא רק עליהם)
אני הרי לא אומרת שזאת עובדה
לדעתי יש יותר מדיי הייפ עליהם (ולא רק עליהם)
אני הרי לא אומרת שזאת עובדה
קווין לא אוברייטד כי הם שילבו מלא סגנונות בצורה חדשנית, פרדי היה זמר אגדי עם טווח קול פסיכי, בריאן מיי יצר צליל גיטרה ייחודי, והכתיבה שלהם הייתה ברמה גבוהה. הם לא סתם הפכו לאחת הלהקות הכי משפיעות אי פעם.
אוקיי, תחשבי פעמיים.
את לא מכניסה את נרוואנה לזה.
רציני. *אל*
את לא מכניסה את נרוואנה לזה.
רציני. *אל*
שואל השאלה:
להקה טובה אבל ההייפ סביבה לא ברור
נירוונה משנות ה60>>>>>> נירוונה
להקה טובה אבל ההייפ סביבה לא ברור
נירוונה משנות ה60>>>>>> נירוונה
אנונימית
נירוונה אני טיפה מסכימה שהם אוברייטד
אני לא אומרת שהן להקות לא טובות הרי, רק זה שיש יותר מידי הייפ עליהם.
אני יכולה להגיד אותו דבר על מי ששומע את לינקין פארק עכשיו.
מבחינתי לינקין פארק כבר מזמן לא הלהקה שהם היו (מאז שצסטר לא איתנו יותר.)
אני יכולה להגיד אותו דבר על מי ששומע את לינקין פארק עכשיו.
מבחינתי לינקין פארק כבר מזמן לא הלהקה שהם היו (מאז שצסטר לא איתנו יותר.)
הייפ קרו
אין לי מושג מה רשמתי עכשיו
תעשו כאילו התגובה שלי לא קיימת
אין לי מושג מה רשמתי עכשיו
תעשו כאילו התגובה שלי לא קיימת
התקווה 6
כל שיר אותו דבר
כל שיר אותו דבר
kiss, kiss ו-kiss.
לאא^אא
לשאלה דייר סטרייטס סורי
לשאלה דייר סטרייטס סורי
אמאלה לא!!^
שואל השאלה:
איך קווין לא אוברייטד זאת השאלה?
עוד כמה להקות ישנות, זה תלוי מי
איך קווין לא אוברייטד זאת השאלה?
עוד כמה להקות ישנות, זה תלוי מי
אנונימית
קווין היא ממש טובה, איפה הטעם שלכן בנות???
נירוונה גם^^ (אבל חייבת להגיד שהסמל שלהם יפה מאוד)
עם כמה שהם משפיעים אני פשוט לא אוהבת את המוזיקה שלהם
אני הייתי אומרת שאם את לא שומעת אותם הרבה תתחילי בלשמוע את השירים באלבום brothers in arms
לפי הרבה אנשים, ולפי הרולינג סטונס באותה תקופה^^
אם תשמעו את סולטונס אוף סווינג תבינו למה הוא מדורג ככה
brothers in arms שמעתי ולא כזה אהבתי
שואל השאלה:
לדעתי כל הדירוגים זה סתם שטויות
לדעתי כל הדירוגים זה סתם שטויות
אנונימית
את כל האלבום?^^
כן, חלק ממנו נחמד אבל לא וואו^
טוב, כל אחד והטעם שלו אי אפשר לשפוט על דבר כזה
איזה להקות את כן אוהבת?
איזה להקות את כן אוהבת?
יותר קצביות
בון ג'ובי, גאנז נ רוזס, מגאדת', סיקס א.מ, הול, לד זפלין, אליס קופר וכאלה
בון ג'ובי, גאנז נ רוזס, מגאדת', סיקס א.מ, הול, לד זפלין, אליס קופר וכאלה
גם מעולים, אני אישית הייתי אומרת שיש הייפ על גאנז
אני מבינה את זה כי הם מדהימים אבל לא יודעת אם בטופ 5 להקות בעולם
מה את שומעת?
מה את שומעת?
the beatles, paul mccartney, wings, dire straits, john lennon, michael jackson, queen, bob dylan, t. rex, don mclean, elton john, led zeppelin, george harrison, elvis presley, bee gees, john denver, chicago, electric light orchestra, america, the velvet underground, billy joel, badfinger, the doors, simon and garfunkel, eric clapton, phil collins, talking heads, neil diamond, bruce springsteen, steely dan, depeche mode, rod stewart, kenny rogers, harry nilsson.
ועוד בסגנונות האלו, בעיקר רוק שקט, אבל יש כמה קצביים
ועוד בסגנונות האלו, בעיקר רוק שקט, אבל יש כמה קצביים
לא קשור להשפעה אפילו זה יותר קשור לזה שהמוזיקה שלהם באמת ממש טובה ומארק נופלר הגיטריסט הכי טוב בהיסטוריה לפי הרבה אנשים
זה בסדר לא להתחבר למוזיקה, אבל זה לא אומר שיש להם יותר מידי הייפ (:
זה בסדר לא להתחבר למוזיקה, אבל זה לא אומר שיש להם יותר מידי הייפ (:
יש לך המלצות לשירים שלהם?
שואל השאלה:
מה לפי איזה אנשים הוא הגיטריסט הכי טוב בהיסטוריה?
מה לפי איזה אנשים הוא הגיטריסט הכי טוב בהיסטוריה?
אנונימית
reelin' in the years, do it again, peg, rikki don't lose that number, kid charlemagne.
נראלי לאלו אני הכי מתחברת, ואתה?
נראלי לאלו אני הכי מתחברת, ואתה?
שואל השאלה:
^^^ אני יודעת שבכל מקום רק יורדים עליהם אז לא הייתי אומרת שיש עליהם הייפ
^^^ אני יודעת שבכל מקום רק יורדים עליהם אז לא הייתי אומרת שיש עליהם הייפ
אנונימית
אני אשמע תודה (:
אהבתי את זה שהגנת עליהם, בכללי כמעט לא מכירים אותם
אהבתי את זה שהגנת עליהם, בכללי כמעט לא מכירים אותם
אני לא עניתי לשאלה חח אני דיברתי עם מישהי פה, אני ממש אוהבת את סטילי דן
יש להקה קנדית (קנדה) בשם : ,
nickelback
להקה משעממת טיחו
עוד להקה שלא מרגשת ועם שירים שדומים מאוד לשירים אחרים ש-רצים
איך אנשים אוהבים מכל להקה לעשות וואו
זו התגלמות המוזיקה הגרועה
nickelback
להקה משעממת טיחו
עוד להקה שלא מרגשת ועם שירים שדומים מאוד לשירים אחרים ש-רצים
איך אנשים אוהבים מכל להקה לעשות וואו
זו התגלמות המוזיקה הגרועה
אתה ממש צודק
את האמת שהתחלתי להקשיב להם רק לאחרונה כי פעם פחות אהבתי את הסגנון והייתי ממש מקובעת רק על הביטלס
את האמת שהתחלתי להקשיב להם רק לאחרונה כי פעם פחות אהבתי את הסגנון והייתי ממש מקובעת רק על הביטלס
^
חבר'ה תשמעו את אלבום החובה:,
pretzel logic של להקת 'סטילי דן'
כל שיר כאן אליפות
האלבום הכי טוב שלהם לפי דעתי
הלהקה האמריקאית האדירה
רוק ג'אז במיטבו
הכי שנות ה70
**********
הסולן donald fagen הוציא אלבום חובה בשם :
the nightfly
חבר'ה תשמעו את אלבום החובה:,
pretzel logic של להקת 'סטילי דן'
כל שיר כאן אליפות
האלבום הכי טוב שלהם לפי דעתי
הלהקה האמריקאית האדירה
רוק ג'אז במיטבו
הכי שנות ה70
**********
הסולן donald fagen הוציא אלבום חובה בשם :
the nightfly
את האמת שאני אוהבת את שניהם אבל הביטלס פשוט עושים לי משהו כשאני שומעת אותם ואני יכולה להישאב לתוך זה, כמו שסטילי דן עושה לך וזה מה שהופך את הלהקות ללהקות האהובות עלינו
אני באמת יכולה לדבר עליהם שעות על גבי שעות^^
אני באמת יכולה לדבר עליהם שעות על גבי שעות^^
חחח מישהי פה קודם כתבה שקווין אוברייטד, אתה קולט?
למרות שאני יכולה להבין למה אנשים חושבים ככה אם הם לא אוהבים את הסגנון
למרות שאני יכולה להבין למה אנשים חושבים ככה אם הם לא אוהבים את הסגנון
^
' דה נייטפליי ' אלבום מבריק
1 ההברקות של שנות ה80
עדיין יש בו הפקה מוזיקלית שזורקת את המאזין לשנות ה70 ולסאונד של שנות ה70
יש בו אמירה אישית
השירים לוקחים את המאזין לעולם אחר
אלבום שניתן להישאב אליו כמו קסם
יכולות מוזיקליות נדירות
יש בו משהו שיכול להיות טיפה קיטשי
אבל מרוב זה שיצרו המון פופ בשנות ה80 אז באלבום הזה יש משהו שהוא שונה בנוף (ביחס לשנות ה80)
אלבום אליפות
' דה נייטפליי ' אלבום מבריק
1 ההברקות של שנות ה80
עדיין יש בו הפקה מוזיקלית שזורקת את המאזין לשנות ה70 ולסאונד של שנות ה70
יש בו אמירה אישית
השירים לוקחים את המאזין לעולם אחר
אלבום שניתן להישאב אליו כמו קסם
יכולות מוזיקליות נדירות
יש בו משהו שיכול להיות טיפה קיטשי
אבל מרוב זה שיצרו המון פופ בשנות ה80 אז באלבום הזה יש משהו שהוא שונה בנוף (ביחס לשנות ה80)
אלבום אליפות
בלאקפינק
נירוונה ורדיוהד.
יותר מתחברת לשנות ה60-70
יותר מתחברת לשנות ה60-70
רד הוט
שואל השאלה:
רגע על מי מדברים?
רגע על מי מדברים?
אנונימית
סטילי דן