54 תשובות
מכופף הבננות יש לי שנאה אלייך מעכשיו
ביקשתי סליחה
לא סולחים על דבר כזה
queen
ועוד כל מיני ישנות כאלה
^תגידי את זה שוב.
מזהיר.
איך קווין אוברייטד?^^
4d1
רדיוהד סורי אל תצאו עליי
וואן דיירקשין
אנונימית
black pink, יאלה חברים, הגיע לקורבן שלי!
זאת דעתי סהכ.
לדעתי יש יותר מדיי הייפ עליהם (ולא רק עליהם)
אני הרי לא אומרת שזאת עובדה
קווין לא אוברייטד כי הם שילבו מלא סגנונות בצורה חדשנית, פרדי היה זמר אגדי עם טווח קול פסיכי, בריאן מיי יצר צליל גיטרה ייחודי, והכתיבה שלהם הייתה ברמה גבוהה. הם לא סתם הפכו לאחת הלהקות הכי משפיעות אי פעם.
4d1
אוקיי, תחשבי פעמיים.
את לא מכניסה את נרוואנה לזה.
רציני. *אל*
שואל השאלה:
להקה טובה אבל ההייפ סביבה לא ברור


נירוונה משנות ה60>>>>>> נירוונה
אנונימית
נירוונה אני טיפה מסכימה שהם אוברייטד
4d1
אני לא אומרת שהן להקות לא טובות הרי, רק זה שיש יותר מידי הייפ עליהם.

אני יכולה להגיד אותו דבר על מי ששומע את לינקין פארק עכשיו.
מבחינתי לינקין פארק כבר מזמן לא הלהקה שהם היו (מאז שצסטר לא איתנו יותר.)
הייפ קרו
אין לי מושג מה רשמתי עכשיו
תעשו כאילו התגובה שלי לא קיימת
התקווה 6
כל שיר אותו דבר
kiss, kiss ו-kiss.
לאא^אא
לשאלה דייר סטרייטס סורי
אמאלה לא!!^
4d1
שואל השאלה:
איך קווין לא אוברייטד זאת השאלה?
עוד כמה להקות ישנות, זה תלוי מי
אנונימית
קווין היא ממש טובה, איפה הטעם שלכן בנות???
נירוונה גם^^ (אבל חייבת להגיד שהסמל שלהם יפה מאוד)
עם כמה שהם משפיעים אני פשוט לא אוהבת את המוזיקה שלהם
אני הייתי אומרת שאם את לא שומעת אותם הרבה תתחילי בלשמוע את השירים באלבום brothers in arms
4d1
לפי הרבה אנשים, ולפי הרולינג סטונס באותה תקופה^^
4d1
אם תשמעו את סולטונס אוף סווינג תבינו למה הוא מדורג ככה
4d1
brothers in arms שמעתי ולא כזה אהבתי
שואל השאלה:
לדעתי כל הדירוגים זה סתם שטויות
אנונימית
את כל האלבום?^^
4d1
כן, חלק ממנו נחמד אבל לא וואו^
טוב, כל אחד והטעם שלו אי אפשר לשפוט על דבר כזה
איזה להקות את כן אוהבת?
4d1
יותר קצביות
בון ג'ובי, גאנז נ רוזס, מגאדת', סיקס א.מ, הול, לד זפלין, אליס קופר וכאלה
גם מעולים, אני אישית הייתי אומרת שיש הייפ על גאנז
4d1
אני מבינה את זה כי הם מדהימים אבל לא יודעת אם בטופ 5 להקות בעולם
מה את שומעת?
the beatles, paul mccartney, wings, dire straits, john lennon, michael jackson, queen, bob dylan, t. rex, don mclean, elton john, led zeppelin, george harrison, elvis presley, bee gees, john denver, chicago, electric light orchestra, america, the velvet underground, billy joel, badfinger, the doors, simon and garfunkel, eric clapton, phil collins, talking heads, neil diamond, bruce springsteen, steely dan, depeche mode, rod stewart, kenny rogers, harry nilsson.
ועוד בסגנונות האלו, בעיקר רוק שקט, אבל יש כמה קצביים
4d1
לא קשור להשפעה אפילו זה יותר קשור לזה שהמוזיקה שלהם באמת ממש טובה ומארק נופלר הגיטריסט הכי טוב בהיסטוריה לפי הרבה אנשים
זה בסדר לא להתחבר למוזיקה, אבל זה לא אומר שיש להם יותר מידי הייפ (:
4d1
יש לך המלצות לשירים שלהם?
שואל השאלה:
מה לפי איזה אנשים הוא הגיטריסט הכי טוב בהיסטוריה?
אנונימית
reelin' in the years, do it again, peg, rikki don't lose that number, kid charlemagne.

נראלי לאלו אני הכי מתחברת, ואתה?
4d1
שואל השאלה:
^^^ אני יודעת שבכל מקום רק יורדים עליהם אז לא הייתי אומרת שיש עליהם הייפ
אנונימית
אני אשמע תודה (:
אהבתי את זה שהגנת עליהם, בכללי כמעט לא מכירים אותם
4d1
אני לא עניתי לשאלה חח אני דיברתי עם מישהי פה, אני ממש אוהבת את סטילי דן
4d1
יש להקה קנדית (קנדה) בשם : ,
nickelback
להקה משעממת טיחו
עוד להקה שלא מרגשת ועם שירים שדומים מאוד לשירים אחרים ש-רצים
איך אנשים אוהבים מכל להקה לעשות וואו
זו התגלמות המוזיקה הגרועה
אתה ממש צודק
את האמת שהתחלתי להקשיב להם רק לאחרונה כי פעם פחות אהבתי את הסגנון והייתי ממש מקובעת רק על הביטלס
4d1
^

חבר'ה תשמעו את אלבום החובה:,
pretzel logic של להקת 'סטילי דן'
כל שיר כאן אליפות
האלבום הכי טוב שלהם לפי דעתי
הלהקה האמריקאית האדירה
רוק ג'אז במיטבו
הכי שנות ה70
**********
הסולן donald fagen הוציא אלבום חובה בשם :
the nightfly
את האמת שאני אוהבת את שניהם אבל הביטלס פשוט עושים לי משהו כשאני שומעת אותם ואני יכולה להישאב לתוך זה, כמו שסטילי דן עושה לך וזה מה שהופך את הלהקות ללהקות האהובות עלינו
אני באמת יכולה לדבר עליהם שעות על גבי שעות^^
4d1
חחח מישהי פה קודם כתבה שקווין אוברייטד, אתה קולט?
למרות שאני יכולה להבין למה אנשים חושבים ככה אם הם לא אוהבים את הסגנון
4d1
^
' דה נייטפליי ' אלבום מבריק
1 ההברקות של שנות ה80
עדיין יש בו הפקה מוזיקלית שזורקת את המאזין לשנות ה70 ולסאונד של שנות ה70
יש בו אמירה אישית
השירים לוקחים את המאזין לעולם אחר
אלבום שניתן להישאב אליו כמו קסם
יכולות מוזיקליות נדירות
יש בו משהו שיכול להיות טיפה קיטשי
אבל מרוב זה שיצרו המון פופ בשנות ה80 אז באלבום הזה יש משהו שהוא שונה בנוף (ביחס לשנות ה80)
אלבום אליפות
נירוונה ורדיוהד.
יותר מתחברת לשנות ה60-70
רד הוט
שואל השאלה:
רגע על מי מדברים?
אנונימית
סטילי דן
4d1