3 תשובות
אם את מרגישה מוכנה לגמרי אז האופציה השניה אבל אם יש לך כוח ואת צריכה עוד חזרה אז אולי להמשיך ללמוד עוד טיפה
לישון בלי לראות סדרה תצברי/תצבור כוחות למחר
לישון עזבי אותך מתמטיקה עכשיו
אבל בלי הסדרה שלא תיהיי גמורה במבחן מחר
אבל בלי הסדרה שלא תיהיי גמורה במבחן מחר